خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی در نشست خبری با اصحاب رسانه:تا کنون 380 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردیده و در دهه کرامت 10 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۷۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

توزیع 10هزار بسته حمایتی در دهه کرامت/برنامه های 1400 سپاه و بسیج در محور های محرومیت زدایی و اشتغال

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دشمنان چشم به این انتخابات دوخته و منتظر آن هستند که مردم از حضور حداکثری در انتخابات غفلت کنند و دشمنان ما به سرنگونی این انقلاب و نظام امیدوار شوند. اجازه نمی دهیم هیچ کشوری استقلال کشور عزیزمان را زیر سوال ببرد و در امورات ما دخالت کند؛استقلال یکی از نعمت های انقلاب اسلامی به شمار می رود و در جهان هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران استقلال ندارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن اشاره به اهمیت طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی تاکنون بالغ بر 19451 نفر از بیماران و خانواده آسیب دیده از کرونا از خدمات حمایتی این طرح به ارزش سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان استفاده نموده اند؛ همچنین در دوره یک ماه اخیر 872 تیم حمایتی، 555 تیم نظارتی و 2638 بسیجی بکارگیری شده که نتیجه آن غربالگری 140256 نفر از سالمندان استان می باشد.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب وکار و لزوم حمایت از قشر نیازمند و کم برخوردار، تاکنون 380 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع گردیده و ان شالله در دهه کرامت که از امروز آغاز گردیده است 10 هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد،همچنین با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان، 188 زندانی غیرعمد دراستان آزاد گردیده است.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس سپاه و بسیج در کنار مردم عزیز استان خواهد بود و پس از اتمام مرحله چهارم طرح شهید سلیمانی، بسیج در مرحله پنجم این طرح ضمن پشتیبانی از تیم های واکسیناسیون، آمادگی کمک به کادر بهداشت ودرمان در خصوص اجرای واکسیناسیون را خواهد داشت.

ملک شاهکوهی اشتغالزایی را از وظایف اصلی بسیج سازندگی برشمرد و عنوان کرد: تاکنون 5600 عرصه اقتصاد مقاومتی و 650 صندوق قرض الحسنه با همکاری بسیج سازندگی استان راه اندازی شده که نتیجه آن اشتغال بیش از 7300 نفر بوده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از اجرا و اتمام 3011 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از قبیل ساخت و بازسازی خانه محروم، کانال بتنی، آبرسانی، راه سازی و ... در استان خبر داد و تصریح کرد: در کنار این پروژه های عمرانی که با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان تحویل مردم شریف استان شد، بسیج سازندگی استان گلستان توزیع 1600 سری جهیزیه را با مشارکت مردم و خیرین به زوجین جوان کم برخوردار اهدا نمود.

وی در ادامه افزود: در برنامه های سال 1400 در محور های محرومیت زدایی و اشتغال، اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده است و اهم این برنامه ها عبارت است از: انعقاد قرارداد تعمیر و بهسازی 150 واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد، ساخت،بهسازی و نوسازی 24 مدرسه در استان با مشارکت خیرین، افتتاحیه پروژه آبرسانی خط انتقال و شبکه داخلی روستای زلزله زده ویرو با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و خیرین، کلنگ زنی 150 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با رویکرد زیرساخت های کشاورزی، جاده بین مزارع و کانال بتنی ، زهکشی 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و ...

ملک شاهکوهی در پایان خاطر نشان کرد: آینده انقلاب و این حرکت عظیم ما در این برهه از تاریخ، به انتخابات ۲۸ خرداد گره خورده است؛ این انتخابات یکی از بااهمیت ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول خواه در سطح کشور باشد و اگر حضور حداکثری رخ دهد توطئه ها و دشمنی ها بی اثر و دشمن مأیوس خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها