نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حضور مردم تیر خلاص به دشمن است، گفت: انقلاب با رهبری رهبر معظم انقلاب دشمن را به ذلت کشانده است، لذا حضور مردم در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۰۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در مجمع استادیاران و سرمربیان خواهر شجره طیبه صالحین بسیج سپاه قدس گیلان با تبریک ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها و دهه کرامت اظهار کرد: اسلام، بشر را با کرامت انسانی می‌بیند و در این عرصه زن و مرد هرکدام جایگاه خود را دارند.

وی مدیریت در نظام اسلامی را دارای سه ویژگی ایمان به انقلاب اسلامی، ایمان به رهبری الهی و ایمان به مردم دانست و افزود: کسی که در نظام اسلامی بخواهد مدیریت کشور را به عهده بگیرد باید به انقلاب اسلامی باور داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هدف اساسی انقلاب اسلامی تربیت انسان است، بیان کرد: خدا، اسلام و پیامبر صلی‌الله وآله وسلم ریشه انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و مقصد آن تربیت انسان است.

فلاحتی با تأکید بر لزوم توجه به اطاعات از ائمه معصومین ولایت‌فقیه تصریح کرد: فرد مدیر در نظام جمهوری اسلامی باید به رهبری الهی ایمان داشته باشد و بر این اساس ایمان به رهبری الهی از جمله ارکان مدیریت در نظام اسلامی است.

وی یکی از رمز‌های موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) را باور مردم برشمرد و گفت: امام راحل (ره) به مردم باور داشته و این باور تأثیر خود را در جامعه با شعار ما می‌توانیم گذاشته است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه اگر مدیری در نظام اسلامی به انقلاب اسلامی، رهبری الهی و مردم ایمان داشته باشد مجاهدانه کار می‌کند، بیان کرد: آحاد جامعه از این ویژگی برخوردار هستند، لذا به این دلیل دشمن این ویژگی‌ها را هدف رفته است.

آیت‌الله فلاحتی، با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم تیر خلاص به دشمن است، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دشمن را به ذلت کشانده است، لذا حضور مردم در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات