واگذاری فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به مردم اثربخش است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه واگذاری امور به مردم به ویژه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اثرگذار است، گفت: گفتمان باید به صورت چهره به چهره باشد و در این راستا روش توصیه به جوانان را بدانیم،
کد خبر: ۹۳۵۶۷۶۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با مسؤول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (ع) با تسلیت شهادت سالروز امام جواد علیه السلام اظهار کرد: گروه‌های مردمی بسیاری در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی گیلان فعالیت می‌کنند و همسویی این سازمان‌های مردم نهاد مهم است البته گاهی مواقع نشاط و پیشرفت کار در فعالیت مستقل جلوه‌گر می‌شود.

وی با تأکید بر توجه به جوانان در فعالیت‌های میدانی اجتماعی و فرهنگی گفت: فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید ستادی باشد البته این امر به معنای آن نیست که همه نیرو‌ها ستادی عمل کنند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه واگذاری امور به مردم به ویژه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اثرگذار است، افزود: با حضور خودجوش مردمی در عرصه می‌توانیم به موفقیت برسیم، البته باید دقت شود دشمن از وجود نیرو‌های مردمی سوء‌استفاده نکند.

فلاحتی با اشاره به اهمیت گفتمان‌سازی میان نسل جوان بیان کرد: گفتمان باید به صورت چهره به چهره باشد و در این راستا روش توصیه به جوانان را بدانیم، ظرافت شناسی زمان باید یکی از کار‌های ظریف جبهه مردمی باشد.

وی با تأکید براینکه تبلیغ چهره به چهره را مقدم بر دیگر روش‌ها بدانید، گفت: انسان زمانی به موفقیت می‌رسد که با قلب، زبان و عمل قصد خدای متعال را داشته باشد.

مسؤول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (ع) نیز در این دیدار با اشاره به وجود مجموعه‌های خودجوش فرهنگی بسیار در کشور اظهار کرد: شناسایی، شناساندن و توانمند کردن مجموعه‌های فرهنگی از برنامه‌های این بنیاد محسوب می‌شود.

سید احمد عبودتیان به وجود بیش از ۲۵ شبکه تخصصی فرهنگی در کشور اشاره کرد و افزود: گیلان از استان‌های متقدم فعالیت‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی آحاد مردم باید پای کار بیایند، گفت: از سال ۱۳۹۸ هسته‌های جدید مجموعه‌های مردمی در حال شکل‌گیری هستند و در بحث‌های مختلف اجتماعی وارد عرصه می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات