خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه یک مناظره تا پیش از انتخابات باقی مانده است، گفت: به عنوان برادر یک شهروند به کاندیداها می‌گویم که دست از سیاه نمایی بردارید.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۹۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی با اشاره به میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها اظهار کرد: یکی از موضوعات عمرانی دسترسی قطار رشت به قم می‌باشد چرا که اگر این مهم به نتیجه برسد رفت و آمد زوار تسهیل پیدا کرده و مشتاقان و زائران بیشتری می‌توانند با دغدغه کمتری به زیارت بروند.

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد که پیش روی مردم بزرگ ایران اسلامی گفت: تحریم از شیوه‌های ترامپ و مهار ایران اسلامی از برنامه‌های بایدن است لذا تلاش‌های دشمن هیچگاه کم نشده و درصدد است تا تحریم‌هایی که ایجاد کرده را برجسته و به مردم بگوید که تحریم می‌شوید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با فعالیت‌های رسانه‌ای خود کاهش مشارکت را در مردم ببیند و نسبت به انجام آن خوشحال و خشنود شود، گفت: برنامه‌های دشمن این است که بگویند انتخابات مهندسی شده باید به حال آن‌ها خندید چرا که این سخن از زبان کسانی بیرون می‌آید که خودشان سابقه معلوم الحالی در انتخابات خود دارند.

فلاحتی با تأکید بر تحریف بدخواهان ایران عزیز نسبت به مشکلات و معضلات تصریح کرد: به جای اینکه بگویند فلان مشکل مربوط به مسؤول مربوطه آن است می‌گویند مربوط به نظام است تا مردم را ناامید کنند بی‌آنکه بدانند این مردم پایبند نظام خود بوده و با وجود گله‌مندی‌ها، اما گله خود را پای نظام نمی‌نویسند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه همه تلاش دشمن ایجاد ترس از سر کار آمدن یک نیروی انقلابی روی مسؤولیت است، گفت: بدخواهان این نظام همه چیز را بهانه می‌کند تا باعث سرد شدن انتخابات شوند تا به خیال خام خود به اهداف شوم خود برسند.

وی با تاکید بر بصیرت هوشیاری و بیداری مردم ایران سربلند بیان کرد: به نقشه دشمن بنگرید که چگونه مسیر روشن را تاریک نشان می‌دهند تا به اهداف خود برسد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه یک مناظره تا پیش از انتخابات باقی مانده است، افزود: به عنوان برادر یک شهروند به کاندیدا‌ها می‌گویم که دست از سیاه‌نمایی بردارید چرا که چاره کار و خواسته مردم سیاه‌نمایی نیست تنها ثمره سیاه‌نمایی شاد کردن دشمنان است مردم از شما برنامه و راهکار می‌خواهند نه سیاه‌نمایی.

وی با اشاره به درخواست آمریکایی‌ها برای بازگشت به مذاکرات گفت: اخیراً رافائل گروسی مسئول آژانس که ظاهراً جاسوس آمریکا بوده آمده با یک رنگ و لعاب جدید مسائلی را مطرح می‌کند، ما بار‌ها تاکید کرده‌ایم باز هم به همه دستگاه‌های نظارتی می‌گوییم نظارت خود را بر این نشست‌ها بیشتر کنید.

فلاحتی با بیان اینکه کسانی که در این مذاکرات نشستن همین‌هایی بودند که فریب آمریکایی‌ها را خوردند، تصریح کرد: ما پایبند به تعهدات خود ماندیم و، اما آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نم پس ندادند لذا باید گفت که این موضوع   خوف دارد، انتظار میرود اتفاقاتی رقم بخورد که برای کشور مبارک باشد.

وی با اشاره به سخن گروسی که مردم ایران را جاه‌طلب خواند، افزود: چطور این سخن را به زبان می‌آورند که خود در کشور‌های غربی و آمریکایی جاه‌طلبی را به فراوانی می‌بینند و مردمی که به فکر نجات ملت‌ها هستند را جاه طلب خطاب می‌کند.

فلاحتی با اشاره به سیلی محکمی که جبهه مقاومت و ملت ایران به دنیای استکبار زد، تصریح کرد: سیلی که جبهه مقاومت و ملت ایران به صورت آن‌ها زده هرگز پاک نخواهد شد آن‌ها می‌خواهند ملت ایران را منزوی کنند و جزو ویرانی برای ملت ایران چیزی نمی‌خواهند، اما بدانند ملت ایران اجازه نخواهد داد و خواب‌های خیالی آن‌ها را به کابوس تبدیل می‌کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت انتخاب درست بیان کرد: علاوه بر انتخاب ریاست جمهوری مراقب باشید تا از شورا‌ها هم غافل نشوید، دقت کنید چه کسانی انتخاب می‌شوند کسانی را انتخاب کنید که دستی پاک داشته باشد، زدوبند نکنند و صرفاً به عکس‌هایی که با ژست‌های مختلف می‌گیرند بسند نکنید چرا که تصمیمات و فعالیت‌های آن‌ها روی فضای شهری و روستایی تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات