خبرهای داغ:
بزرگ ترین محفل سیاسی امروز شرکت در انتخابات است و بزرگ ترین معضل سیاسی پیروی از شیطان است .
کد خبر: ۹۳۴۹۷۷۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،درهمایش بصیرتی ،روشنگری انتخابات که با محوریت مشارکت آگاهانه و حضور گسترده در محل سالن 9 دی شهرستان شیروان برگزار شد سردار ابوالقاسم چمن فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با اشاره به اينکه طبق فرمايشات مقام معظم رهبري راه برون رفت از مشکلات فعلي حضور حداکثري در انتخابات است اظهار داشت: ما باید مسیر حق و ولایت را بشناسیم و در جهت آن گام برداریم و افرادی که تمایلی به پیشرفت کشور و حرکت در مسیر سعادت  ندارند خصوصا افراد وابسته به غرب باید بدانند که ما با اتکا به جوانان انقلابی که هر جا به این جوانان انقلابی اعتماد شد مملکت در مسیر رشد قدم برداشته است این بار نیز دشمن را مورد هدف و شکست قرار میدهیم .

وی انتخاب آگاهانه را اصل مهم در برگزاری انتخابات عنوان و تصریح کرد: اولین اصل مورد نیاز برای کشور اجرای گفتمان عدالت در حوزه‌های مختلف است که ایجاد شفافیت در ساختار و خود دولتی که قرار است گفتمان عدالت را اجرایی کند یکی از مصادیق اجرای عدالت به حساب می‌آید چرا که اگر عدالت ایجاد نشود خود ساختار باعث ایجاد فساد می‌شود.

سردار چمن در ادامه افزود : همه باید حضور فعال داشته باشند کسی نمی تواند بگوید در یک کشتی من فقط نجات دهنده خودم هستم زیرا در آن کشتی همه با هم غرق خواهند شد، در انتخابات هم به همین نحو است باید پویا بود و با انتخاب آگاهانه و همین طور مشارکت همگانی در پیشبرد و اصلاح وضع کنونی قدم برداریم و به این موضوع بی تفاوت نباشیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (علیه السلام)  گفت: مشکلات ما از مدیرانی است که نگاه آنها انقلابی نیست و گفتمان انقلاب را قبول ندارند حرفشان این است که ما باید با کشور هایی که به هیج اصولی پایبند نیستند مذاکره کنیم ، اگر با  آنها مذاکره کنیم دیگر تمام مشکلاتمان حل خواهد شد ولی ما مدیری میخواهیم که با ایمان باشد و در مسیر سید الشهدا حرکت کندو موضوع  معیشت ، درآمد و بی کاری که از جمله مسائل و دغدغه هایی است که مردم  نسبت به آنها گلایه دارند را پیگیری جدی نماید چون شما امروزه میتوانید مشاهده کنید که هرکجا مدیران کشور جهادی و انقلابی عمل کردند موفق بوده ایم.

وی به نقل از وصیت نامه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای نشان دادن الگویی بارز در تمام بخش های انقلابی اظهار داشت : (( امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی، ایران است  بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند. )) ، دشمن به دنبال کم رنگ کردن انتخابات است چرا که این انتخابات ادامه دهنده راه حاج قاسم است و بهترین راه پیشکری وضع موجود و مقابله با فشار حداکثری دولت های خبیث را مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دانست .

 

 سردار چمن در ادامه افزود : این ایام جمهوری اسلامی با زبان اقتدار و علم  با استکبار جهانی حرف می‌زند و دنیا از این موضوع شوکه شده است. امروزه دشمن ما را در گیر جنگ رسانه ای کرده است ، این جنگ رسانه‌ای ممکن است که یک بخشی از جامعه را هدف قرار دهد اما مردم ما همیشه در مقابل این فضاسازی‌ها بهترین تصمیم را می‌گیرند.به امید خداوند متعال با حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان ملت ایران که در کمین نشسته اند مایوس و ناامید می شوند.

وی با بیان حضورمردم در نبرد حق علیه باطل ، تصریح کرد: بزرگ ترین محفل سیاسی امروز شرکت در انتخابات است و بزرگ ترین معضل سیاسی پیروی از شیطان است ، شیطانی که در نقش دشمنان ایران اسلامی چشم دیدن پیشرفتمان را ندارند  ، امروزه  یکی از آورده های دفاع مقدس حضور مردم در امور کشور است ؛ نمونه های این مردمی شدن در حوادثی همچون زلزله و سیل به خوبی دیده می شود.همین طور نقش سپاه پاسداران در سازندگی پس از دفاع مقدس در زمینه های جهادی و سازندگی،عمرانی،علمی و فرهنگی و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی قابل ستایش است.

وی خاطر نشان کرد: تمام خصوصیات یک رئیس جمهور اصلح در آشنایی آن به ولایت مداری ظاهر میشود ، شما مشاهده خواهید کرد در طول این سال ها تجربه ثابت کرده هرکجا که تحت پرچم ولایت بوه ایم، موفقیت حاصل شده و هرکجا که همراه با فراموشی بوده  فرصت ها را از دست داده و دچار آسیب شده ایم.

زینت بخش انتهای این همایش با قداردانی واعطای لوح تقدیر به خانواده شهید مدافع سلامت ، شهید علی رستمی، جهت یاد بود و حفظ ارزش مقام آن  شهید فدا کار همراه بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها