خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد
حجت الاسلام محسن اکبرزاده در این مراسم گفت ؛ رابطین دفاترنمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج ، سفیران و هدایت گران اعتقادی و انقلابی گری بسیجیان در منطقه استحفاظی خود هستند.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۹۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام محسن اکبرزاده " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد " در مراسم ابلاغ برنامه های بسیج نمایندگی ولی فقیه در سال 1400 به رابطین حوزه های مقاومت بسیج گفت ؛ برنامه های بسیج پیامدمحور بوده و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج با توجه به برنامه های ابلاغی و سیاست های ابلاغی به دنبال تحقق پیامدهای اصلی برنامه ها باشند.

وی در ادامه به رسالت سنگین نمایندگی ولی فقیه اشاره کرد و اظهار داشت ؛ ماهیت جنگ از حالت سخت به جنگ نرم تغییر نموده و نمایندگی ولی فقیه با توجه به شرایط ، ماموریت های متفاومتی نسبت به گذشته دارد و نسبت به گام دوم انقلاب و ایجاد دولت اسلامی و تمدن اسلامی وظایفی سنگین دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد گفت ؛ رابطین دفاترنمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج ، سفیران و هدایت گران اعتقادی و انقلابی گری بسیجیان در منطقه استحفاظی خود هستند و باید تلاش نمایند تا بتوانند در شرایط سخت کنونی وظایف خود را به خوبی ایفا نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها