یک‌ کارشناس مسائل سیاسی، انتخاب غلط و نادرست را به مثابه ازدواجی با چشمان‌ بسته مقایسه کرده،که نتیجه اش نابودی بنیان خانواده و آسیب به اجتماع است.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۰۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

خبرگزاری بسیج: سید قاسم حسینی، کارشناس مسائل سیاسی و نخبه کشور در یاداشتی نوشت:  رهبران الهی هم فتوای وهم حکم دراین زمینه صادر نموده اند مراجع ومجتهدین همه خود را موظف ومکلف به انجام این رسالت مهم دانسته و مطیع فرمایشات این بزرگواران می باشند، گرچه مراجع حکم به فتوی داشته ویا علما که مجتهد مسلم باشند بنابراین این چنین اطاعت ازباب حکم حکومتی است که همه حتی مراجع ومقلدین مراجع دیگر خودرا مقید ومکلف به انجام این امر الهی می دانند وبرآن صحه می گذارند. 

 

همه اقلیت های مذهبی نیز براین فرمایشات مطاع اند، اما بعضا برخی جریانات سیاسی که حدود وثغور برای خود ترسیم نکرده اند و گاهی درآنها انحراف و اعوجاج مشهود است باید فارغ از گرایشات سیاسی و با اعراض از تمنیات و منافع گروه خود درانتخابات حضور موثرمانند احاد ملت داشته باشند. 

 

حضور درپای صندوق های رای قطعا استحکام نظام را درپی داشته و موجب تضعیف و تسخیف وتذلیل دشمنان می گردد.

 

 وقتی رای دادن بمثابه تکلیف شرعی است پس انجام تکلیف شرعی مقدماتی را می طلبد وعمل به آن باید آگاهانه و از صمیم قلب وبرای قصد قربت الهی باشد. 

 

انجام تکالیف شرعی باید عامدانه واز روی هوشیاری و بارعایت همه جوانب دینی صورت پذیرد. 

 

ازواج باچشمان بسته نتیجه اش نابودی بنیان خانواده و آسیب به جامعه است، اما ازدواج باچشمان باز نتیجه اش خانواده پویا و دارای سلامت وصلابت روح وروان خواهد بود که درجامعه نیز سرریز می گردد. 

 

خانواده سالم واین کوچکترین عضو باعث سلامت وهدایت جامعه می گرددوبرعکس. 

علی ایحال انتخابات بدون تحقیق ومطالعه مانند ازدواج باچشمان بسته است.

 

درادوار انقلاب باتاسف شاهد انتخابات غلط بودیم که مشکلات وحوادث تلخ بسیاری در کشور رقم زد وخسارات جبران ناپذیری برجای گذاشت.

 

خسارات درازدواج باچشم بسته محدود ومعدود است واما فجایع انتخابات با چشم بسته بسیار وسیع وعمیق است، مانند فرار بنی صدر و اعدام چند نماینده مجلس به جرم فساد وجاسوسی در دوران حیات امام ( ره) ِگاهی انتخاب افراد ترسو وشاه سلطان حسن ها و غربزده و لیبرالها کشور را به ناکجا آباد می برد مانند سلاطین کشور های عربی منجمله عربستان. 

 

تفکراتی که دستشان به طرف استکبار دراز شده و برآنند تا با همدلی و همرنگی وهمسویی باکدخدا کشور را آباد کنند این اشخاص و جریات از تاریخ عبرت نگرفته اند از اعدام شیخ فضل الله نوری و تبعید وزندانی کردن علما و کودتای 28 مرداد 32 و واژگونی دکتر مصدق عبرت نگرفته اند.

 

 از واژگونی انقلاب مشروطه درس نیاموخته اند و از خیانت های انگلیس وآمریکا در طول تاریخ متنبه نگشته اند. هیچ دولت وملتی تاکنون دراعتماد به مستکبرین عالم منجمله آمریکا نجات نیافته است.

 

اعتماد چند دولت به غرب دردوران انقلاب بویژه دولت کنونی کشور را در شرایط اقتصادی بسیار ناهنجاری قرار داده است و مردم در عسر وجرج و مشکلات معیشتی بسیار نامناسبی قرار دارند این تراژدی نتیجه اعتماد به آمریکا وغرب است حال آنکه دیدگاه معمار بزرگ انقلاب هیچگاه چنین نبوده و معمار بزرگ انقلاب باالهام از آیات قرآن غرب ستیز بوده است. 

 

هرچه زود تر افراد خواص وجریانات سیاسی که تعداد شان اندک است اما هیاهوی زیاد دارند باتوبه وانابه برگردند به راه امام وبه ملت و براساس آیات قرآن با استکبار مقابله ومقاتله کنند.

 

حضرت آیت الله رئیسی فردی است که عملا پایبند به فرامین امام ورهبری است و بدون شک ایشان فردی اصلح درانتخابات ریاست جمهوری می باشند. 

 

 دکتر سید قاسم حسینی

ارسال نظرات