دکتر حسین زاده بحرینی در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی ۵ نصر:

وعده‌های انتخاباتی افراد را با کارنامه و صداقت آن‌ها بسنجیم

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌های انتخاباتی افراد را با کارنامه و صداقت آن‌ها بسنجیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۳۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر حسین زاده بحرینی در جمع خانواده‌ها و کارکنان لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر بیان داشت: در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با  مقام معظم رهبری، معظم له فرمودند هرکس نفوذ کلام دارد مردم را به انتخابات دعوت کند و به شبهات پاسخ دهد، ولی در مراسم ۱۵ خرداد فرمودند بنده آلان به همه می‌گویم مردم را پای صندوق‌های رای هدایت کنید.

بحرینی گفت: من به آیه ۲۰۰ سوره آل عمران استناد می‌کنم و خطاب قرآن همه کسانی هستند که ایمان آورده اند. چهار تکلیف را به ما گفته اند، اولین آن توصیه و امرخداوند به صبر و شکیبایی است، زیرا دشمن شما را نابود می‌کند و به شما در زمین قدرت می‌دهد و این جا خداوند نظاره گر این است که ببیند شما چه می‌کنید؟ آیا صبر و شکیبایی دارید و مشارکت میکنید یا به کنار می‌روید فلذا خداوند منتظر بندگانش در ۲۸ خرداد است تا با صبر و استقامت سرنوشت خود را چگونه رقم می‌زنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دومین آن دعوت دیگران به صبر و شکیبایی است و سومین آن که از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد کسانی که از دین و عقاید مرزبانی می‌کنند و مرزبانی وجوه مختلفی دارد که مهم‌ترین آن حاکمیت سیاسی کشور است فلذا اگر مشارکت زیاد باشد مرز‌های حاکمیت سیاسی کشور تقویت می‌شود و در روز ۲۸ خرداد باید از خودمان غیرت نشان دهیم و تب و تاب داشته باشیم.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند به برنامه‌های افرادی که مدعی ریاست جمهوری هستند بسیار دقت کنید و
وعده‌های انتخاباتی افراد باید با کارنامه آن‌ها و صداقت آن‌ها را کاملا بسنجیم و در اصل پشتیبان رهبری باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها