فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: مشکل اصلی جامعه در حوزه‌های معیشت، بیکاری، تولید و مافیای واردات است که تمام این مشکلات زمانی حل خواهد شد که در انتخابات کسی را برگزینیم که درد مردم را بداند.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۳۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم که با حضور اهالی روستا و ایثارگران همراه بود سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهارداشت: فداکاری، ایثار و جانفشانی شهدا، ایثارگران و خانواده‌های صبور و مقاوم آن‌ها رمز پیروزی ملت بزرگ ایران و شکست دشمنان انقلاب است.
 
وی با بیان اینکه آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران نه راه پس دارد و نه راه پیش، افزود: امروز مردم سوریه در یک رای گیری آزاد بیش از ۹۰ درصد در انتخابات شرکت کردند که پیام مقاومت و ایستادگی را صادر کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با طرح سوالی مبنی بر چرا در کشور ایران که تمام مولفه‌های قدرت را دارا می‌باشد در حوزه معیشت ناتوان هستیم؟ گفت: نگاه دولت مردان در حوزه معیشت با نگاه رزمندگان دوران دفاع مقدس فاصله زیادی دارد.
 
جنیدی ادامه داد: بزرگی هر جامعه‌ای توانمندی آن در عمل است، لذا فکر‌های متکی به غرب نمی‌تواند در داخل کشور تحول ایجاد کند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: هر میدان و جامعه‌ای یک علمدار و پرچمداری از جنس حاج قاسم سلیمانی میخواهد که در مسئولیت خود از دشمنان گدایی نکند.
 
وی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبری کشور به یک بلوغ سیاسی رسیده است، تصریح کرد: مشکل اصلی جامعه در حوزه‌های معیشت، بیکاری، تولید و مافیای واردات است که تمام این مشکلات زمانی حل خواهد شد که در انتخابات پیش رو کسی را برگزینیم که درد مردم را بداند و در تراز انقلاب باشد.
 
سرهنگ پاسدار جنیدی در ادامه از همه مردم خونگرم شهرستان بردسکن خواست تا با حضور خود در پای صندوق‌های رای تیری به قلب دشمنان بزنند و با انتخاب آگاهانه خود در موفقیت ایران تأثیر گذار باشند.
 
در پایان از ۳۰ رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها