خبرهای داغ:
خمینی شهر
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در جمع کارگران خمینی شهری
سرهنگ محمد کریمیان گفت: موظفیم به پاسداشت خون شهدا و عزت جمهوری اسلامی ایران در پای صندوقهای رای حاضر شویم.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۶۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر سرهنگ محمد کریمیان در جمع کارگران خمینی شهری اظهار کرد: مقام کارگر در روایات و احادیث از اهمیت والایی برخوردار است و در تکریم کارگر روایات فراوانی از ائمه معصومین (ع)به دست ما رسیده است.

محمد کریمیان با اشاره به قدرت امام راحل (ره) و هم اکنون مقام معظم رهبری گفت: با توجه به جایگاه عظیم کارگر،ایشان بر دست کارگر بوسه می زنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر با توجه به این مطلب که یکی از اساس های  کنوانسیون کودک مداخله نکردن کودکان در اغتشاشات سیاسی است لذا برگزاری همایش شیر خوارگان حسینی را رواج خشونت می خواند.

وی گفت: امروزه پیشرفت و قدرتمندی ایران اسلامی در منطقه ظهور پیدا کرده که همگی از برکت خون شهدا ء و حضور در صحنه همیشگی مردم است.

وی هشدار داد: دشمنان جمهوری  اسلامی ایران به علت بی کفایتی برخی مسئولان در داخل و معضلات و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده،در صدد هستند ملت ایران را از رفتن به پای صندوقهای رای بازدارند و تفکر انقلابی را در بین مردم ازبین ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر به بدعهدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی اشاره نمود و ادامه داد: در برجام دیدیم که چگونه دشمنان به تعهدات خود عمل نکردند و باز از در مکر و نیرنگ وارد شدند.

کریمیان در ادامه بیان کرد: زمانی جنگ نظامی بود و در صحنه جنگ حاضر شدیم اما دشمن امروز وارد جنگ اقتصادی و فرهنگی شده و موظفیم به پاسداشت خون شهدا و عزت جمهوری اسلامی ایران در پای صندوقهای رای حاضر شویم.

گفتنی است در پایان برنامه به 200 نفر از کارگران عزیز هدایای کمک معیشتی اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها