خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: با همکاری پایگاه‌های بسیج، خیران و مردم تاکنون ۱۵ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان اردستانی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۲۶
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از اردستان،سرهنگ دوم پاسدار مهدی ابراهیمی در نشست خبری ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: اصحاب رسانه در خط مقدم اطلاع‌رسانی به مردم قرار گرفته‌اند و مردم از خبرهای شهرستان اطلاع پیدا می کنند که باید از اینگونه تلاشها تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام اعیاد قربان و غدیر قرار گرفته‌ایم و به مناست دهه ولایت، سپاه اردستان اقدام به تهیه ۲۷۰ بسته معیشتی کرده است که از امروز نسبت به توزیع آن اقدام می‌شود و امسال هم تاکنون بیش از یک هزار بسته معیشتی دیگر توزیع شده است که در کنار آن بیش از سه هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با کمک بنیادعلوی و کمیته امداد تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: سپاه اردستان از ابتدای طرح‌های کمک‌رسانی به نیازمندان با همکاری پایگاه‌های بسیج، خیران و مردم تاکنون ۱۵ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان اردستانی قرار داده که این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت و در کنار کمک‌رسانی به افراد نیازمند از ابتدای طرح موضوع لایروبی سه رشته قنات روستاهای شهرستان اردستان انجام شده که بیش از ۶۵۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

سرهنگ ابراهیمی ابراز داشت: تعمیر دو باب منزل مسکونی خانه محروم در ماه گذشته انجام شده و تعداد ۱۱ سری کمک هزینه جهیزیه با آورده ۷۰ میلیون تومانی سپاه و همچنین آورده خود افراد تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفته شده است و دو منزل محروم هم در دست اقدام داریم تا نسبت به ساخت سرویس بهداشتی و حمام آن توسط بسیج سازندگی سپاه اقدام شود.

وی تصریح کرد: سپاه اردستان با همکاری مرکز بهداشت شهرستان موضوع کنترل و پیشگیری از سالک را انجام داده که در این رابطه ۲۵ نفر نیروی بسیجی بکارگیری شده‌اند و همچنین ادامه تعویض و اصلاح شبکه آبرسانی روستای کهنگ هم با توجه به داشتن منابعی که در اختیار بوده از دیگر اقدامات بسیج سازندگی بوده است.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان بیان کرد: مبلغ ۱۲میلیون تومان توسط سپاه اردستان و بسیجیان برای کمک به زلزله زدگان سی سخت امسال به حساب آن‌ها واریز شده است و تعداد شش تانکر آب هم با کمک پایگاه‌های بسیج در حال تهیه هستیم تا به منطقه خوزستان ارسال کنیم.

سرهنگ ابراهیمی تاکید کرد: یادواره شهدای سادات و سلامت در شهر زواره به زودی برگزار می شود و با توجه به موضوع کرونا این مراسم در محیطی باز و با در نظر گرفتن رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود تا شاهد شیوع این بیماری نباشیم.

وی تصریح کرد: محور برنامه های بسیج در سال بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و سمت و سوی برنامه ها بصورت درازمدت است و اصل و اساس آن  بیانیه گام دوم و اقداماتی که در این راستا در چهله دوم انقلاب باید انجام بگیرد در حال تدوین می شود و  در واقع این اقدام در دو سال گذشته توسط بسیج آغاز شده است که بیشترین فعالیت آن شناسایی، جذب نیروهای جوان انقلابی و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی است که با تشکلهای جدید و با تشکیل هیئت های اندیشه ورز در بسیج پیگیری می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها