به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دختر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۲۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دختر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گوهرریز، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان در گلزار مطهر شهدای  کرمان با رعایت  برگزار شد.

در این مراسم گوهرریز، رئیس بنیاد شهید شهرستان کرمان ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت باسعادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه سلام الله علیها، و دهه کرامت به خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران و مردم شرکت کننده در مراسم گفت: احادیث زیادی از پیامبر گرامی اسلام وجود دارد که دال بر احترام و رحمت خداوند به خانواده‌هایی است که دختر دارند، است.

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دختر شهرستان کرمان

در پایان مراسم از خانواده های گرامی شهدای دختر با تقدیم لوح سپاس تکریم و تقدیر نمود و مسئولین و مردم قبور مطهر شهدای دختر و شهدای مونث را غبار روبی گلباران و عطر افشانی کردند.

ارسال نظرات