خبرهای داغ:

راه‌حل برطرف کردن مشکلات مدیریت انقلابی است

شاهرود_استاد دانشگاه امام حسین (ع)، راه‌حل برطرف کردن مشکلات را مدیریت انقلابی دانست و گفت: رهبر انقلاب می‌فرماید باید مدیریت اشرافی گری را کنار بگذاریم و در عوض مدیریت انقلابی را در دستور کار قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۵۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
راه‌حل برطرف کردن مشکلات مدیریت انقلابی استبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار هادی مقدسی در نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع مسائل روز و انتخابات با حضور اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با بیان اینکه امروز در شرایط عجیب و پیچیده‌ای به سر می‌بریم به‌طوری‌که شاهد این هستیم که دنیا دوقطبی می‌شود، یک سمت کفر و یک سمت اسلام قرار دارد.
وی افزود:نظام سلطه و کفر امروز به دنبال محدود کردن اسلام در منطقه است و می‌خواهد عرصه را برای جبهه مقاومت تنگ کند.
مقدسی بابیان این‌که در هر دهه از انقلاب توطئه‌ای علیه انقلاب پیاده شد، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب بیش از ۲۰۰ شبکه فراماسونری در کشور داشتیم که دشمنان نظام در دهه‌ای اول انقلاب بازهم به دنبال احیای آن‌ها بودند.
استاد دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: تخریب روحانیت و ضربه زدن به جایگاه این قشر دومین توطئه‌ای بود که در دهه دوم انقلاب پیاده شد به‌طوری‌که قصدشان این بود که با میدان‌داری روشن‌فکران غرب‌گرا نظام را ساقط کنند.
مقدسی ابراز کرد: سناتور مک‌کین در آن دوره برنامه‌ریزی کرده بود که با کودتای ۱۸ تیرماه نظام را از بین ببرد، اما در عمل در ۲۳ تیرماه این کودتا با هدایت‌های رهبر انقلاب از بین رفت.
وی به توطئه سوم اشاره کرد و گفت: منحرفین و فتنه گران در سال ۸۸ عبور از ولایت‌فقیه را کلید زدند، اما در این میان مردم در ۹ دی‌ماه پاسخ این توطئه‌ها را دادند.
جانشین سابق معاونت فرهنگی سپاه تصریح کرد: در توطئه چهارم به دنبال واردکردن فشار اقتصادی به مردم هستند به‌طوری‌که جان بولتون مشاور رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره می‌گوید هدف ما خیزش مردم فقیر در برابر حکومت ایران است و با همین حربه می‌توان این کشور را ساقط کرد.
وی ادامه داد: هم‌اکنون دو جریان انقلابی و غیرانقلابی در کشور وجود دارد جریان غیرانقلابی با محدودیت‌های اعمال‌شده نمی‌تواند بیش از ۸۰۰ متر در آمریکا حرکت کند، اما در مقابل جریان انقلابی می‌گوید عمق حرکت ما ۱۸۰۰ کیلومتر و بندر لاذقیه است.
مقدسی به وضعیت نظام سلطه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی در حال فروپاشی است به‌طوری‌که این کشور وارد خام فروشی شده است.
وی راه‌حل برطرف کردن مشکلات را مدیریت انقلابی دانست و بیان داشت: رهبر انقلاب در این خصوص می‌فرماید باید مدیریت اشرافی گری را کنار بگذاریم و در عوض مدیریت انقلابی را در دستور کار قرار دهیم.
جانشین سابق معاونت فرهنگی سپاه افزود: باید به مدیریت جهادی روی بیاوریم چراکه امروز کشور زیرساخت‌ها دارد و باید با مدیریت جهادی تمامی مشکلات را حل کنیم.
وی با تاکید بر حضور در انتخابات و دعوت همگانی به حضور در این رویداد بزرگ و مهم و اثرگذار گفت: امروز کشور نیاز به مدیریت جهادی و انقلابی دارد و باید تلاش کنیم این تفکر در جامعه نهادینه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار