مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد:

انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای قوی برای حاکمیت است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد گفت: بصیرت در انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور پشتوانه‌ای قوی برای حاکمیت در داخل و خارج از مرز‌های ایران خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۱۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام کشتگر در نشست بصیرتی با حضور مربیان حلقه‌های صالحین حوزه خواهران سپاه ناحیه مقداد مشهد با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: انتخابات از لحاظ داخلی یک نوسازی و یک نفس تازه برای بخش‌های کشور است؛ زیرا افراد تازه نفس و پرانگیزه با سیاست‌ها و برنامه‌های بهتر و موثر تری وارد میدان خواهد شد لذا بصیرت در انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور پشتوانه‌ای قوی برای حاکمیت در داخل و خارج از مرز‌های ایران خواهد شد.

وی با اشاره به شکرگذاری نعمت‌های الهی، انتخابات را نیز یک نعمت بزرگ برای کشور قلمداد و همه را به شکر این نعمت دعوت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد گفت: ملاک همه آحاد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان برای انتخابات باید شاخص‌های یک فرد اصلح از نگاه رهبر معظم انقلاب باشد.

وی همچنین خطاب به داوطلبان ورود به پارلمان شهری و روستایی گفت: برطرف کردن معضلات شهر و روستا و برقراری جو فرهنگی سالم، اولویت به مناطق محرومین، پشتکار و بهره گیری از دانش در شورا‌های شهر و روستا باید مد نظر باشد.

حجت الاسلام کشتگر در پایان افزود: در انتخابات باید دنبال فردی راستگو که از سابقه اجرایی برخوردار است و خطایی نکرده و در دوران خدمتش بیشترین توجه به محرومین را داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها