خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: سه هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه از سال گذشته تاکنون به زوج های جوان زیر پوشش این نهاد اهدا شده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۱۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
جمال شیبه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به حمایت این نهاد از مادران و دختران مددجو بیان کرد: مادران و دختران خردسال دچار سوء تغذیه تا رسیدن به سلامت کامل از خدمات حوزه حمایت و سلامت به غیر از معیشت ماهانه بهره مند می شوند.
شیبه با اشاره به حمایت از دختران دانشجو و دانش آموز مددجو افزود: اهدای وسایل کمک آموزشی از جمله تبلت دانش آموزی و لپتاپ به دانشجویان واجد شرایط از دیگر خدمات ارائه شده به دختران تحت حمایت این نهاد است که در مجموع ۲۴ هزار دانش آموز دختر از کمک هزینه تحصیلی، بسته‌های لوازم التحریر و پوشاک بهره‌مند شده اند.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: شهریه و هزینه‌های کلاس‌های تقویتی و کنکور برای چهارهزار دانشجوی دختر زیر پوشش این نهاد، مشاوره روانشناسی برای دختران در آستانه ازدواج و کارگاه‌های آموزشی مشاوره خانواده از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.
شیبه با اشاره به اعطای تسهیلات مختلف به دختران زیر پوشش این نهاد حمایتی بیان کرد: این تسهیلات در زمینه ایجاد اشتغال، توانمندسازی تا خودکفایی فرد بوده است، کاریابی و معرفی افراد جویای کار به صاحبان کسب و کار، آموزش فنی و حرفه‌ای، مهارت آموزی و راهبری شغلی تا رسیدن به موفقیت و همچنین حضور در جشنواره‌های فرهنگی و هنری از دیگر خدمات کمیته امداد به دختران زیرپوشش خود است.

در مجموع ۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی خوزستان هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها