خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: هر رای شما سیلی محکمی است که به دشمنان جمهوری اسلامی وارد می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۳۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
سرهنگ پاسدار سید عطاالله موسوی در همایش رای اولی‌ها که در مسجد سیدالشهدا اندیمشک برگزار شد گفت: این یک همایش با ارزش است که باید قدر آنرا بدانیم و هر رای رای اولی مانند تیر و سیلی محکمی است که به دشمنان جمهوری اسلامی وارد می‌شود.

وی افزود حضور شما در این همایش نشان می‌دهد که نوجوانان ما پای انقلاب بابصیرت ایستاده‌اند و تکلیف مهم خود را به درستی ادا خواهند کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل دولت جوان و انقلابی گفت: این یک جمله طلایی است که نباید به سادگی از کنار آن بگذریم و تمام مشکلات کشور با تشکیل دولت انقلابی انشاالله حل خواهد شد.

جانشین ناحیه اندیمشک گفت: امروز دشمن با تمام توان خود به دنبال این است تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کند.

سید عطاالله موسوی خطاب به رای اولی‌ها گفت: شما هم تکلیف و هم حق دارید تا در سرنوشت کشور خود نقش ایفا کنید و این یک مطالبه مهم است که آن را به درستی دنبال می‌کنید.

۱۲ فروردین ۵۸ حدود ۹۹ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و این یعنی پایه و اساس جمهوری اسلامی بر انتخاب مردم بنا گذاشته شده است.

وی افزود: پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌بینیم انتخابات‌های متعدد و فراوانی در کشور داشته‌ایم که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست، مردم ما در سرنوشت سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی خود به صورت مستقیم از طریق انتخابات دخیل بوده و هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها