سردار سلیمانی:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای تنها راه تغییر وضعیت موجود است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور در پای صندوق‌های رای تنها راه تغییر وضعیت موجود است و قطعا مردم در این انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت و یکی از صفحات زرین تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی و نظام خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۳۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه سپاه کردستان در جوار شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم برای عرض سلام و شرکت در چندین برنامه بسیج به محضر مردم کردستان برسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: زیارت قبور شهدا و گلباران مزار شهدای عزیز در شهر سنندج و آغاز کمک مومنانه که سپاه ناحیه سنندج تدارک دیده است از جمله برنامه‌های ما در این سفر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بیش از 3 هزار بسته معیشتی و بیش از 900 کارت هدیه نقدی و آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در قالب این کمک مومنانه تدارک دیده شده است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: حضور در جمع پیشکسوتان و فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان از دیگر برنامه‌های ما در سفر به استان کردستان است.

وی با تاکید براینکه تقویت بسیج در سپاه استان در دستور کار است، گفت: مباحثی که مربوط به زیرساخت‌های بسیج است انجام می‌شود و در این راستا تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

سردار سلیمانی تصریح کرد: مردم کردستان دین زیادی به گردن نظام دارند لذا موضوع محرومیت‌زدایی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در سپاه استان بررسی و به صورت جدی‌تر دنبال خواهد شد.

به گفته وی، سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی در آینده نزدیک اقدامات بسیار خوبی در استمرار حرکت‌های ارزشمند گذشته انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گریزی به برگزاری انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری در این عرصه مهم سیاسی زد و عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول مجاهدت‌های ملت ایران و تقدیم شهیدان زیادی است همانطور که مردم استان نزدیک به 6 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و در چهار دهه گذشته رنج‌های زیادی متحمل شده و از نظام حمایت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از جنبه‌های تقویت نظام مردم‌سالاری اسلامی که در آن هم جمهوریت و هم اسلامیت لحاظ شده، شرکت در انتخابات است.

وی افزود: قطعا همه ملت ایران در 28 خردادماه یک بار دیگر وحدت، انسجام و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت و نشان می‌دهند دنبال تحقق ایران قوی و حل مشکلات هستند و به دنبال این هستند که نارضایتی‌ها و وضع موجود که مردم را درگیر کرده به سمت یک وضعیت مطلوب تغییر پیدا کند.

وی گفت: حضور در پای صندوق‌های رای برای انتخاب رئیس جمهور سیزدهم و شوراهای شهر تنها راه تغییر وضعیت موجود است و قطعا ملت ایران به ویژه مردم فهیم و ولایت‌مدار کردستان در این انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت و یکی از صفحات زرین تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

ارسال نظرات