خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:

اسلام به دختران عزت داد

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: اسلام به دختران عزت داد و به برکت ظهور اسلام دختران به کوثر و خیر کثیر تبدیل شدند.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۹۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

اسلام به دختران عزت دادبه گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی اصل در جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ضمن تبریک این روز  به دختران فاطمی، دختران ایرانی و انقلابی با اشاره به فرمایشات امام باقر (ع) که حضرت معصومه(س) را، تربیت شده از دامن اهل بیت(ع) معرفی کرد، اظهار داشت: حضرت معصومه(س) به جایگاهی رسیدند که با پاشیدن بذر معرفت و ولایت در بین مردم موجب شد شهر قم به پایگاه اسلام تبدیل شود.

وی افزود: اسلام به دختران عزت داد چراکه قبل از ظهور اسلام دختران زنده به گور می‌شدند و جایگاهی نداشتند حتی پدران و مادران، دختران را مایه ننگ خانواده می‌دانستند اما به برکت ظهور اسلام دختران به کوثر و خیر کثیر تبدیل شدند و باعث افتخار اسلام شدند و اسلام مقامی به زنان داده است که از دامن زن، مرد به معراج می‌رود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار بیان داشت: در دوران تاریخ نیز فراز و نشیب‌هایی برای تخریب مقام زن بود که با نگاه کالاگونه به زنان و دختران باعث حقارت زنان می‌شدند اما با ظهور و بروز انقلاب دختران شیعه و مسلمان به عزت و جایگاه والای خود رسیدند.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی دشمنان با امکانات پیشرفته به بررسی دلیل ماندگاری جمهوری اسلامی پرداختند و به این نتیجه رسیدند که یکی از علل ماندگاری انقلاب اسلامی زنان و دختران انقلابی هستند و به خیال خام خود نقشه‌هایی برای کشور می‌کشند که منجر به فروپاشی انقلاب شوند، اما به کوری چشم دشمنان دختران ما در همه عرصه‌های این نظام و انقلاب خوش درخشیدند و به امید خدا حماسه حضور در عرصه انقلاب در هفته آینده پای صندوق‌های رأی به وقوع خواهد پیوست.

کتابی اصل با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: چشم شهدا به حرکت ما است و ما نیز با شرکت پرشکوه در انتخابات به دشمن ثابت خواهیم کرد که پشت انقلاب و اسلام هستیم و دشمن با هیچ حیله و نیرنگی نمی‌تواند ما را از اهدافمان دور کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار