خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار:
بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: انتخابات در یک روز برگزار می‌شود اما اثر آن تا چندین سال باقی می‌ماند.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۳۶
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

آثار انتخابات چندین سال باقی می‌ماندبه گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی اصل در کارگاه روشنگری که با حضور فرماندهان، مربیان و سرگروهان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار که در تالار فرهنگی حوزه علمیه صدیقه کبری(س) برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: با توجه به اینکه سه انتخاب مهم، ریاست جمهوری، نماینده مجلس و شواری شهر و روستا را پیش رو داریم، باید وظیفه شرعی خود را با حضور در پای صندوق‌های رأی انجام دهیم.

وی افزود: حضور به تنهایی شرط انجام وظیفه نیست و باید سعی کنیم با حضور در پای صندوق‌های رأی همراه بصیرت معیارهای یک نماینده اصلح را بررسی کنیم و با نگرش به عملکرد گذشته کاندیداها و نگاهی به آینده و برنامه‌های آنها یک انتخاب شایسته را رقم بزنیم چراکه با توجه به سخنان حضرت آقا؛ انتخابات در یک روز برگزار می‌شود اما اثر آن تا چندین سال باقی می‌ماند.

عباسی، معاون فرهنگی اجتماعی بسیج جامعه زنان استان همدان نیز در ادامه با اشاره به لبیک به فرامین حضرت آقا، به مشارکت حداکثری افراد جامعه در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

نیری، مسئول حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار نیز تصریح کرد: برای ایجاد شور انتخاباتی در اقتضای زمان، با تبلیغ چهره به چهره پای صحبت اقشار مختلف بنشینیم تا بتوانیم با دلایلی محکم به اقناع آنها بپردازیم و با برنامه‌های پر محتوا و شایسته اقشار جامعه گامی در راستای آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی افراد برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات