خبرهای داغ:
پدر شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده، حضور در عرصه انتخابات را یکی از راه‌های حفاظت از ایران دانست و گفت: مردم با حضور خود باید از انقلاب و نظام دفاع و دشمنان کشور را ناامید کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۴۶
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج، پدر شهید «حسن عبدالله زاده» ظهر امروز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» در اهواز، گفت: پسرم یکی از سربازان و ایثارگران اسلام و انقلاب رهبری است که به حفظ نظام و پاسداری از دستاورد‌های نظام و انقلاب عشق می‌ورزید و آرزوی پیروزی اسلام بر استکبار جهانی از خواسته‌های همیشگی پسرم بود که در این راه نیز از هرچه توان و قدرت داشت، گذاشت.

پدر شهید مدافع حرم عبدالله زاده افزود: عشق اصلی و انگیزه اولش دفاع از انقلاب، مقام معظم رهبری، نظام و دستاورد‌های آن بود و برای اینکه کشور را از شر دشمنان داخلی و خارجی نظام مصون بدارد، همه جا در صحنه‌های مقابله حضور پررنگی داشت.

وی ادامه داد: پسرم هرجایی احساس می‌کرد که خطری برای نظام وجود دارد سر از پا نمی‌شناخت و حضور پیدا می‌کرد؛ خداوند یک ویژگی خوبی مثل شجاعت در وجودش نهاده بود که بدون هیچ دلهره و وابستگی به دنیا از جان و دل به راحت‌ترین شکل ممکن می‌گذشت.

پدر شهید عبدالله زاده با بیان اینکه شهید چه در کشور یا حتی بیرون از کشور در صحنه‌های سخت مقابله با دشمنان با همه وجود حضور پیدا می‌کند، یادآور شد: پسرم عاشق شهادت بود و آخر هم به آرزویش رسید.

وی ادامه داد: پسرم علاقه خاصی به مردم ضعیف و مستضعف جامعه داشت و در این راه نیز از هیچ کمکی دریغ نمی‌کرد تا غم کوچکی را از دل مردم برطرف کند.

پدر شهید مدافع حرم عبدالله زاده در خصوص لزوم حضور در عرصه انتخابات گفت: ما همه این کار‌ها را برای این انجام می‌دهیم که نظام با قوت و قدرت باقی بماند، زیرا یکی از راه‌های حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، شرکت در انتخابات و صحنه‌های سیاسی و همچنین پیروی از رهبری و ولایت‌فقیه است.

وی افزود: مردم همه به مقام معظم رهبری عشق دارند و برای دستورات ایشان احترام قائل هستند و در انتخابات جدید نیز حضور مردم مایه افتخار برای کشور می‌شود چرا که مردم با حضور خود باید از انقلاب و نظام دفاع و دشمنان کشور را ناامید کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها