خبرهای داغ:
برای تغییر وضعیت موجود و رفع مشکلات باید مشارکت فعال در انتخابات داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۷۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶
امام جمعه آبادان در دیدار با کارکنان کمیته امداد، پالایشگاه و اتحادیه اصناف گفت: هر آنچه که وجود دارد حاصل انتخاب ماست و لذا برای تغییر وضع موجود و نیز انتخاب اصلح باید مشارکت فعال داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور تلاش دشمنان را برای دلسرد کردن مردم برای مشارکت نکردن در انتخابات را بسیار گسترده دانست و افزود: دشمنان با توطئه‌های رنگارنگ خود از یک سو مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید میکنند و از سوی دیگر عمال خود را به انتخاب افراد متمایل به خودشان تشویق میکنند.
او این دو گانگی و توطئه دشمنان را نشانه اهمیت این انتخابات حتی برای دشمنان بیان و خاطر نشان کرد: آینده و سرنوشت ما و فرزندان ما در دست ماست و نباید برای مشارکت در آینده خودمان و فرزندانمان بی تفاوت باشیم.
امام جمعه آبادان با بیان اینکه رفع گرانی، رونق اقتصادی، اشتغالزایی و مباحثی از این قبیل خواست همه مردم است گفت: قطعا همه این خواسته‌های به حق مردم با مشارکت فعال و نیز انتخاب اصلح محقق می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود: کسانی که در انتخابات مشارکت میکنند پا جای پای سردار شهید سلیمانی میگذارند و راه او را در عرصه سیاسی ادامه می‌دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها