باحضور حداکثری دشمن نمی تواند با اهرم فشار و ترعیب ملت ایران را وادار به سرافکندگی کند

زاهدان-ساسان سالاری گفت: راه حل برون رفت از وضع موجود انتخاب رئیس جمهوری مقتدر،‌ فساد ستیز،‌ جهادی،‌ مومن،‌ عدالتخواه و دارای اعتماد به توانمندی های داخلی با پشتوانه رای بالای آحاد ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۷۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰

مسئول سازمان بسيج جامعه کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در رابطه با انتخابات ابتدا باید اشاره کرد، مهمترین نکته حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در تعیین آینده خودشان است،‌ حضور گسترده مردم نشان میدهد جامعه نسبت به آینده خود دغدغه مند است و در قبال یکدیگر متعهدانه برخورد می کنند.

ساسان سالاری افزود: حضور گسترده مردم نمایانگر ایران قوی خواهد بود و این اتفاق بعد از گسترده ترین سطح از عداوت های خارجی با مردم ایران از تروریست اقتصادی و ترور گرفته تا خرابکاری و نفوذ، دشمن را از ضربه زدن به ایران دلسرد خواهد کرد.

وی بیان کرد: در کنار مشارکت حداکثری باید به دنبال اصلح بود،‌ که تعاریف از اصلح متفاوت است، اصلح کیست؟ و اگر اصلح انتخاب نشود چه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: ابتدا توجهی مختصر به وضع موجود کشور داشته باشیم که چطور بی تدبیری باعث امید دشمن شده است،‌ زمانی که بجای توکل بر خدا توکلمان به کدخدا برای حل مشکل آب و اقتصاد و چرخش چرخ کارخانجاتمان باشد، زمانی که اعتقاد داشته باشیم به مسئولیت به عنوان قدرت و ریاست نگاه کنیم نه خدمت به مردم،‌ وقتی نزدیک ترین اطرافیانمان یا دزد،‌ یا اختلاس گر و یا تنبل و ناکارآمد باشند و زمانی که در برابر اخم دشمن لبخند حقارت زده شود،‌ مشخص است دشمن جسور تر می شود تا ضربات آخر را وارد و نابودتان کند،.

مسئول سازمان بسيج جامعه کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز اگر دشمن رو به افول ما، از همیشه بیشتر تلاش می کند به ما ضربه بزند، حاصل بی تدبیری و ضعیتی است که از برخی نفوذی ها و افراد ناکارآمد درون کشور دریافت کرده است و راه حل برون رفت از وضع موجود انتخاب رئیس جمهوری مقتدر،‌ فساد ستیز،‌ جهادی،‌ مومن،‌ عدالتخواه و دارای اعتماد به توانمندی های داخلی با پشتوانه رای بالای آحاد ملت ایران است.

وی در پایان اظهار داشت: در صورت بروز این اتفاق دشمن خواهد دانست نمی تواند با اهرم فشار و ترعیب ملت بزرگ ایران را وادار به سرافکندگی کند و در سطح بین المللی تمایل به همکاری و مراودات مختلف خصوصا اقتصادی با کشوری با این سطح از اهمیت که ایران دارد از تمام جهات انرژی و جغرافیایی و فرهنگی و ... افزایش میابد
ارسال نظرات