با روی کار آمدن دولت ولایتمدار و توانمند استعدادهای کشور شکوفا می شود

زاهدان-دکتر جهانسوز گفت: با حضور تمام بسیجیان در عرصه با شعار حضور حداکثری، انتخاب اصلح فراگیر می شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۰۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
نشست نهضت روشنگری وبصیرت افزایی با سخنرانی دکترجهانسوز،  در سالن جلسات مهمانسرای سپاه سلمان با حضور جمعی از اعضای شورای اندیشه ورز سازمان و نخبگان بسیج جامعه کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزارشد.
 
دکتر جهانسوز در این نشست با اشاره به این مطلب که رشد جهانی با یک پدیده ویژه تا ظهور انقلاب اسلامی مواجه شد و انقلاب اسلامی ایران یک گفتمان نوین در سطح جهانی به همراه داشت.
 
وی با اشاره به این مطلب که  بسیاری از مکاتب حضور و ظهور پیدا کرده بودن، چه مکاتب شرقی و غربی با فراز و نشیب های ویژه ای روبه رو شده بودن و ما در دنیا نمی توانیم انقلابی پیدا کنیم که در صد سال اخیر دچار انحراف و یا فرو پاشی نشده باشند، این گفتمان به گونه ای عمل کرد و ماند که علی رغم بسیاری از اتفاقاتی که در پی پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد، یک جنگ نحمیلی تمام عیار که تمام دنیا بر علیه این نظام تازه پا ایستاده بودند،نظامی که دارای سر رشته های ویژه چرخاندن کشور به مفهوم سیستماتیک نبودبعید می دانستند که این انقلاب روی پا بایستد.
 
این مسئول تصریح کرد: با عنایت الهی 43 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و انقلاب ایستاد، یک جنگ تمام عیار درکشوری که قبل از انقلاب یک ارتش ظاهری داشت، و هیچ کس تصور نمی کرد این انقلاب بجایی برسد، امروز توان دفاعی کشور بجایی رسیده که ابر قدرتهای پلید حاکم بر جهان جرات حمله به کشور ما را ندارند.
 
وی ادامه داد: ظالمانه ترین تحریم ها بر ایران مستولی و همراه  شد با دولتی که براساس وعده های پوشالی به قدرت رسیده و ناکارآمدترین دولت کشور که تمام این تحریم ها و مشکلات با یک صبر انقلابی و حضور بی بدیل مردم  در صحنه تبدیل به توانمندیهای خاصی شد و ملت نشان دادند که در سایه ایدولوژی اسلامی توان مواجه  با دنیا را دارند.
 
جهانسوز با اشاره به این مطلب که  ما بعد از این اتفاقات می بایست انتظار فشارهای بیشتری را می داشتیم و مواجهه شدن این مشکلات با انتخابات این فضا را فراهم کرده است که تمام توان ایادی استکبار جهاتی بر این باشد که به نحوی حضور مردم در صحنه ها کاهش دهند.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی کشور با تاکید بر این مطلب که لازم بود در این میدان بسیج حضور داشته باشد ادامه داد: حضور تمام بسیجیان در عرصه با شعار حضور حداکثری و انتخاب اصلح فراگیر شود، بر این اساس پویشی با عنوان کشاورز حماسه ساز در بسیج جامعه کشتورزی کشور راه اندازی و با دستور فرمانده بسیج در کنار مرقد نورانی امام رضا(ع) آغاز حرکت کرده است.
 
این مسئول لزوم یاد آوری حضور  قوی و محکم  جامعه روستایی در عرصه ها مهم دانست و ادامه داد: در سایه تلاشها و مجاهدتهای بسیجیان است که این حماسه سازی به نحو با شکوه اجرا خواهد شد و شاهد پیروزی خواهیم بود و به لطف خدا یک دولت ولایتمدار و توانمند به عرصه می آید تا استعدادهای کشور را شکوفا کند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار