بسیج دانشجویی عامل محرک دانشجویان دانشگاه در عرصه علم و پژوهش است

زاهدان-معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان گفت:بسیج دانشجویی در سایه تعامل و همفکری با دانشگاه سبب حل مشکلات دانشجو و مردم جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۲۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
معاون پژوش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها ۳۰ سال مسئله‌محور نبوده‌اند گفت: بسیج دانشجویی در سایه تعامل و همفکری با دانشگاه سبب حل مشکلات دانشجو و مردم جامعه خواهد شد.

بسیج دانشجویی عامل محرک دانشجویان دانشگاه در عرصه علم و پژوهش است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مسعود اکبری‌زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان گفت: بسیج دانشجویی عامل محرک دانشجویان دانشگاه در عرصه علم و پژوهش است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها ۳۰ سال مسئله‌محور نبوده‌اند ادامه داد: بسیج دانشجویی در سایه تعامل و همفکری با دانشگاه سبب حل مشکلات دانشجو و مردم جامعه خواهد شد.

اکبری‌زاده ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در حوزه پژوهش و فناوری را برشمرد و گفت: انجمن‌های علمی، حمایت از طرح‌های ابتکاری و خلاقانه، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، مراکز رشد و نوآوری و نیز نشریات علمی دانشگاه مواردی هستند که دانشجویان بسیجی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بسیج دانشجویی بدون هیچ مانع و سدی می‌تواند از امکانات، فضا‌ها و اساتید دانشگاه در جهت کار علمی بهره ببرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: حتی از ورود دانشجویان توانمند سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بدون محدودیت استقبال می‌کنیم.

وی در خصوص طرح جامع راه مهندسی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد از چنین طرح‌هایی که باعث رشد و تعالی دانشجویان بویژه دانشجویان جدید الورود می‌شود استقبال کرده و آن‌ها را حمایت می‌کند.

امیرحسین عسکری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در این دیدار بر نگاه ویژه بسیج دانشجویی به عرصه پژوهش و فناوری تاکید کرد و از نقش آفرینی بیش از پیش دانشجویان بسیجی در این حوزه خبر داد.

حجت احسان‌منش، مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار رویکرد‌ها و راهبرد‌های پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی را تشریح کرد.
ارسال نظرات