زابل-نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: ملاک ما برای انتخاب باید کارآمدی باشد به برنامه و تخصص رای بدهیم نه به شخص. باید بتوانیم بین دو گزینه آشنای صالح وگزینه غریبه، ولی اصلح تفاوت قائل شویم.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۳۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

 احمد علی احمدی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که شمنان قسم خورده ملت ایران از چند ماه زودتر از فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری با فضاسازی‌های گسترده رسانه‌ای در تلاش اند تا مردم ما را از شرکت در انتخابات منصرف کنند، گفت:  اینطور به مخاطب خود القا میکنند که رای مردم تاثیری در آینده کشور ندارد و با شعار رای بی رای یا ما رای نمیدهیم به دنبال کاهش مشارکت و به دنبال آن ضربه به نظام و انقلاب این مردم هستند.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه زابل افزود: با کمی واکاوی این موضوع و عملیات روانی درمی یابیم کسانی مردم را به تحریم انتخابات تشویق می‌کنند همان کسانی هستند که در طول سالیان انقلاب اسلامی در قالب گروهک‌های منافقین و ضد انقلاب امثال رجوی‌ها در صدد ضربه به این مردم بودند، براستی اگر کمی تامل کنیم اگر رای دادن مردم اثری ندارد پس چرا تمام رسانه‌های خود را به خط کرده اند و برای رای ندادن مردم تبلیغ میکنند.

این مسئول با تاکید بر این نکته که  ما مردم معترضیم و اعتراض داریم به این وضعیت نا بسامان معیشتی و اقتصادی، اما باعث و بانیان و وضع موجود چه کسانی هستند، تصریح کرد: همان کسانی که با رای همین مردم بر سرکار آمدند و با بی لیاقتی و بی برنامگی خود اوضاع مردم را به جایی رساندند که عمرشان در صف مرغ و گوشت و روغن تلف می‌شود، همان کسانی که مدعی دیپلماسی هستند و خود را سردار دیپلماسی می‌نامند، ولی حاصل دیپلماسی شان برای احقاق حق آبه هامون از افغانستان حتی یک لیوان آب هم نشد. جلوی دوربین می‌آیند و اشک تمساح می‌ریزند و از مسئولیت خود شانه خالی میکنند.

وی با اشاره به این که  رای ما اثر خواهد داشت و ما مردم به صحنه می‌آییم و به دنباله راه شهدای گرانقدر من جمله شهید سلیمانی که با خون خود باعث دوام و بقای این کشور شدند با رای خود ادامه دهنده راه این شهیدان خواهیم بود؛ ادامه داد: و با توجه به ملاک و معیاری که مورد نیاز یک دولت جوان، مومن، انقلابی هست دولتی که درعین تخصص و تعهد و بابرنامه بودن، عدالتخواه و امیدوار باشد معتقد به جوانان و توان داخلی باشد و طعم تلخ فقر را چشیده باشد انتخاب آگاهانه خود را ان شالله انجام خواهیم داد.

احمدی تصریح کرد: ما نباید نسبت مسائل انتخابات بی تفاوت باشیم، روحیه مطالبه‌گری خود را تقویت کنیم و نسبت به مسائل شهری بی تفاوت نباشیم.

وی  با اشاره به این مطلب که  انتخاب بر اساس قومیت گرایی را که در سال‌های گذشته اثرات بسیار بدی برای سیستان به دنبال داشته است و منجر به عقب افتادگی در مسائل رفاهی، فرهنگی و شهری، شده است، بیان کرد:  ملاک ما برای انتخاب باید کارآمدی باشد به برنامه و تخصص رای بدهیم نه به شخص، باید بتوانیم بین دو گزینه آشنای صالح وگزینه غریبه، ولی اصلح تفاوت قائل شویم، اگر شهر ما امروز از فضای شهری مناسب برخوردار نیست، اگر زیر ساخت و آسفالت مناسب ندارد، اگر از فضای سبز مناسب برخوردار نیست، مکان تفریحی مناسب کودکان جوانان و حتی بانوان ندارد، اگرشهر ما امروز به یک روستای بزرگ شباهت دارد؛ و اگر ما خواهان تغییر همه این شرایط هستیم اینبار بازهم ما وشما هستیم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم و با انتخاب خود بر اساس شایسته سالاری و نه بر اساس قومیت گرایی به روی کار آمدن یک شورای شهر قوی بابرنامه و کارآمد کمک کنیم تا به دنبال آن شهری در خور شأن و شرافت مردم دارالولایه داشته باشیم.

وی افزود: البته سخنی با کاندیدا‌های شورای شهر این که عزیزان از این مدل جلسات سربسته و پشت در‌های بسته با اقوام و طوایف بیرون آمده و با ارائه برنامه‌ها و راهکار‌های خود برای حل معضلات شهری به عموم مردم به شناخت هرچه بهتر برنامه‌های خودشان کمک کند. شفافیت را سرلوحه کارخود قرار دهند و متوجه سنگینی بار مسئولیت آینده شان باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی این نکته را یادآور می‌شود که همواره آماده کمک و همراهی با مسئولان برای خدمت رساندن به مردم خواهد بود و در کف میدان حضور خواهد داشت و با اقدامات مطالبه گری خود با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و بررسی برنامه‌ها ناظر اقدامات مسئولین خواهد بود.
ارسال نظرات