فرمانده سپاه کربلا:

۲۸ خرداد اثبات وفاداری مردم به نظام است

ساری-سردار مسلمی با اشاره به اینکه  مردم همیشه وفاداری خود را به نظام ثابت کردند، خاطرنشان کرد:ان شاءالله شاهد یک حماسه بیاد ماندنی و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۶۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

۲۸ خرداد اثبات وفاداری مردم به نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با آغاز دهه کرامت، آئین بزرگداشت و تجلیل از روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس و نیز طلبه‌های بسیجی جهادی استان با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، به همت سازمان بسیج طلاب سپاه استان و با مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های متولی همزمان به صورت ارتباط تصویری با سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

سردار مسلمی در این همایش ضمن تبریک آغاز دهه کرامت، با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: ان شاءالله شاهد یک حماسه بیاد ماندنی و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
 
۲۸ خرداد اثبات وفاداری مردم به نظام است
فرمانده سپاه کربلا افزود: تشکیل دولت جوان انقلابی حزب اللهی حلال مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی است.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به اینکه  مردم همیشه وفاداری خود را به نظام ثابت کردند، خاطرنشان کرد:علیرغم اینکه همه رسانه های استکباری پشت عده ای قلیل از غرب گرایان قرار گرفتند اما علما و روحانیون برای بصیرت افزایی مردم ایستاده اند.
 
فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود با اشاره به هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت : در حوزه امنیتی، مازندران وضعیت مطلوبی دارد.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار