خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای این استان، با فعالیت مفید، نقشه‌های شوم دشمنان را در دلسردکردن مردم از انتخابات خنثی کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۷۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ فرشید فلاح  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اهمیت انتخابات و تلاش دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه، به رسانه ها گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه ای در روزهای باقیمانده تا انتخابات باید برای خنثی کردن این اقدامات دشمنان، تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از سواد رسانه ای مناسب برای پرشورکردن انتخابات تاکید کرد: در مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی نقش فعالان فضای مجازی در جامعه قابل توجه است.

وی تاکید کرد: فعالان رسانه ای ، روابط عمومی‌ها و فضای مجازی باید تا ۲۸ خرداد روز برگزاری انتخابات عزم خود را جزم کنند و برای هرچه پرشور برگزارشدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کنند.

فلاح ایجاد یاس و ناامیدی در مردم ایران و دلسرد کردن آنها از تاثیر حضور در انتخابات را از اهداف کلان دشمنان در این برهه حساس دانست و بیان کرد: بی اعتمادی به ارزش های دینی و انقلابی، ناامیدی نسبت به آینده و مسوولان از دیگر اهداف آنان در این جنگ رسانه ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: مقابله با این اهداف دشمنان با تولید محتوی مناسب و تلاش در عرصه فضای مجازی باید خنثی شود.

وی انتخابات را از عرصه های مهم زندگی اجتماعی بیان کرد و ادامه داد: روابط عمومی ها و فعالان رسانه ای و فضای مجازی باید به صحنه بیایند و در چندروز آینده با حجم گسترده فعالیت و عزم جزم با زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را نقش برآب سازند.

فلاح به تبیین نقش و اهمیت فضای مجازی نیز پرداخت و با تاکید بر لزوم گسترش سواد رسانه ای در جامعه گفت: در سال های اخیر به تدریج فضای مجازی بخش از زندگی واقعی افراد و جامعه را شکل داده است و پرداختن به فضای مجازی به عنوان یکی از ضرورت های زندگی اجتماعی امروز در کشور و جهان مورد تاکید است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها