خبرهای داغ:
سردار اسدی گفت: یکی از جبهه‌ها، جنگ سخت و نظامی است و در این راه تک تک ما مدیون خون شهدا هستیم پس در انتخابات باید یک حضور حماسی رقم بزنیم تا سربلندی ایران اسلامی را شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۹۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت:موشک‌هایی که حزب الله شلیک کرد، از بالای جو با سرعت به سمت فلسطین می‌آید و ابهت این گنبد آهنین را شکست.

سردار محمدجعفر اسدی ‌در برنامه تحلیلی بر شرایط منطقه، بایدها، نبایدها ضرورت‌های منطقه که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس که شب گذشته در حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد،اظهار داشت: در سال‌هایی نه چندان دور، ساواک حین شکنجه انقلابیون، مسخره می‌کرد که شما با چند کلت شکسته می‌خواهید با ارتش شاهنشاهی با پشتوانه آمریکا پیروز شوید؟ و در زمانی نیز رئیس جمهور وقت در مقابل ارتش صدام ضعف نشان داد و امروز هم عده‌ای می‌گویند با این اسباب بازی‌ها (پهبادها و سلاح‌های ساخت داخل) می‌خواهید با آمریکا مقابله کنید؟ البته اینها تقصیری ندارند چون از نوجوانی در این کشورها بزرگ شده‌اند.

وی گفت: روزی امام راحل فرمودند که «ما در دفاع مقدس، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم» و این شکستن همچنان ادامه دارد.

سردار اسدی با بیان اینکه دسته دسته کردن و شروع تفرقه، از کارهای شیطان و دشمنان نظام اسلامی است، تصریح کرد: در همین انتخابات می‌بینیم که نیروهای انقلابی هنوز به وحدت نرسیده‌اند، اما جبهه دشمن، همیشه در باطل بودنشان متحدند.

اسدی گفت: ما به لطف خدا توانستیم در کمتر از 50سال به رغم همه تلاش‌های دشمنان در جلوگیری از این امر انقلاب را به کشورهای مختلف صادر کنیم.

موشک‌های جبهه مقاومت ابهت گنبد آهنین را شکست

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا ادامه داد: ما ایرانی هستیم و ایرانی یعنی منبع غیرت. فرهنگ ایرانی یعنی فرهنگ قاسم سلیمانی، عباس دوران و همه کسانی که با شجاعت و شهامت و غیرت از این کیان اسلامی دفاع کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که جمهوریت و اسلامیت دو پایه اساسی این نظام است، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و دشمنی‌ها، وجود ولایت فقیه سبب شده که هم جمهوریت و هم اسلامیت را در اوج مشکلات حفظ کند و مبتکر آن، امام راحل است که همه ما مدیون این شخصیت عزیز هستیم و حفظ آن مدیون مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه بیش از چهل سال است در شش جبهه می‌جنگیم، گفت: یکی از جبهه‌ها، جنگ سخت و نظامی است و در این راه تک تک ما مدیون خون شهدا هستیم پس در انتخابات باید یک حضور حماسی رقم بزنیم تا سربلندی ایران اسلامی را شاهد باشیم.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: در این راه و برای حضور حداکثری، به هم تذکر دهیم و سعی کنیم در جبهه استکبار قرار نگیریم و تلاش کنیم که کلاهی که چندبار بر سرمان رفته را تکرار نکنیم.

وی با اشاره به دروغ‌های هشت ساله گذشته و دغل‌ها و تهمت‌هایی که به اهل بیت(ع) زدند، گفت: تحریف تاریخ از جمله اقدامات دولت حاضر است و اگر همه همت کنیم، با یک انتخابات پرشور قطعا دیگر کلاهی بر سرمان نخواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها