حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: علاج مشکلات کشور در گرو تشکیل دولت کارآمد انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با حضور وابستگان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان و سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این نشست با تبریک دهه کرامت، گفت: یکی از بزرگترین سرمایه های نظام ما مردمی بودن نظام و پشتوانه مردمی آن است.

وی، عبور از انواع توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در 42سال گذشته از عمر بابرکت نظام را مرهون حضور همه جانبه مردم در صحنه دانست و افزود: امنیت کشور و نظام ما مرهون پشتوانه مردمی است که در میدان های مختلف از انقلاب و نظام با تحمل انواع سختی ها و فشار و مشکلات دفاع کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، گفت: مقام معظم رهبری از چند ماه قبل و حتی در سخنرانی نوروزی خود صراحتا اعلام کرد دشمنان در تلاش هستند تا انتخابات رونق نداشته باشد. متاسفانه عملکرد بد مدیران در چند سال گذشته نیز موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده و باعث شده تا مردم دلخور باشند و شاید همین امر را دلیلی برای نیامدن بر سر صندوق ها بدانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد:  اما همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند علاج مشکلات ما قهر کردن با صندوق های رای نیست؛ بلکه مشارکت حداکثری پای صندوق های رای و انتخاب یک دولت کارآمد و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر گفت: بحمدالله مردم ما و بسیجیان عزیز ما به این درجه از بصیرت و آگاهی رسیده اند که نیازی به بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات نیست؛ اما همه باید بدانیم که که شرکت در انتخابات مطالبه شهداست و وظیفه ما تشویق آحاد مردم به شرکت در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.

وی، حضور حداکثری را مقدمه اقدامات انقلابی و جهادی دانست که با بصیرت سیاسی مردم که برخاسته از معنویت آنهاست در انتخابات 28 خرداد رقم خواهد خورد.

 

ارسال نظرات