بیانیه بسیج متخصصین و اقشار استان؛

انتخابات عرصه ی تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است

ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام اعلام کرد: انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۵۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه ستاد بسیج متخصصین و اقشار سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به مناسبت انتخابات 28 خرداد 1400 به شرح ذیل منتشر شد:انتخابات عرصه ی تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است
«به نام خدا »
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم...
هرگاه به طنین وحی الهی که "خداوند متعال حال هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند" می اندیشیم، با اندک تأمل به این واقعیت پی می بریم که حال جامعه ی ما را جزء حضور حداکثری، آگاهانه و دلسوزانه ی یکایک ما تغییر نمی دهد و در میان هجمه های بی امان اهاالی نفاق و ضدانقلاب از خدا بی خبر باید راه را شناخت و با حضور حداکثری و انتخاب صحیح راه برون رفت از مشکلات عدیده ی موجود را در صحیفه ی سربلندی و عزتمندی ترسیم نمود.
انتخابات سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری درحالی برگزار می گردد که سردار دلها سپهبد بسیجی شهید حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی را حرم الهی می دانست درمیان ما نیست؛ ولی با تمام وجود او و دیگر شاهدان گلگون کفن ایران اسلامی نظاره گر رفتار ما هستند و ما که در مراسم تشییع ماندگار و شکوهمندانه آن شهید سرفراز با تمام وجود فریاد می زدیم که هر کدام از ما یک قاسم سلیمانی هستیم اینک باید حرفمان را به عمل تبدیل کنید و لباس پر افتخار دفاع از حرم برتن کرده و مدافع حرم شویم و با حضور در پای صندوق و رأی مان و با همراهی مان نقشی از فردایی عزتمندانه را برای ایران سربلند ترسیم و تصویر می کنیم.
چهل و دو سال از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در تمامی این سال ها ملت هوشیار و سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت فقیه برای پایداری نظام مقدس در تمامی عرصه ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بودند. بدون تردید انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است و در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم.
آری باید ثابت کنیم که با همبستگی و اتحاد مشت محکمی بردهان دشمن می کوبیم و به او ثابت می کنیم که هیچ کس نمی تواند این ارزش ها را پایمال کند و اینها همان گنجینه هایی هستند که یک ملت باید به آنها ببالد و به ایرانی بودن خویش افتخار کند.
خاکی که برای حفظ وجب به وجب آن چه خونها که نریخت و چه جانها که فدا نشد تا امروز ما با این همبستگی ثابت کنیم پای قولی که به پرستوهای عاشق داده بودیم هستیم و هیچ گاه این ارزشها را به کام فراموشی نمی سپاریم.
ما پای صندوق های رأی خواهیم آمد تا به دنیا ثابت کنیم که هنوز هم رهروان مکتب امام حسین علیه السلام و رهرو خط رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای و همچنین امام راحل و شهدا هستیم.
خوب است این روزها که در فضای شهر و کشور، تبلیغات برای انتخابات صورت می گیرد در وصیت نامه ی سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تامل کنیم که تأکید کردند افرادی اصلح و شایسته را انتخاب کنید که هیچ گاه اصول و ارزشها را فدای خویش نمی کنند و مردم به خصوص جوان ها باید نگاهشان به انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی، عقلانی و معرفتی باشد تا بتوانند این ارزش ها را حفظ و در نشر و انتقال آن به نسل های بعد کوشا باشند.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اللّه خامنه ای( مدظله العالی) فرمودند؛ انتخابات در یک روز صورت می گیرد، اما اثرش سالهای سال باقیست. این مردم هستند که با توکل برخدا و به یاری هم برای انتخاب افرادی صالح که شایسته ی عهده دار شدن این مسئولیت هستند، تا پای صندوق های رأی می روند و ثابت می کنند که همه برای هم و در جهت اقتدار و پیشرفت کشورشان، گام برمی دارند.
بی شک جوانانی که برای اولین بار پای صندوق های رأی می روند و انتخابات را تجربه می کنند و به آن آری می گویند نه تنها اراده ی خود را محکم تر از قبل نشان می دهند، بلکه ثابت می کنند که حفظ ارزشهای دینی، سلاح محکمی در برابر دشمنی است که می خواهد افکار پلید و شیطانی خود را به اندیشه ی پاک جوانان غالب کند و آنها را از تصمیم عقلانی و صحیح بازدارد.
دبیرخانه بسیج متخصصین و اقشار سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام اعم از بسیج مداحان- هنرمندان- حقوقدانان مهندسی کشاورزی، عمران و صنعت- ورزشکاران- اصناف- اساتید-پیشکسوتان- جامعه پزشکی- اصناف و کارگری-بسیج صداوسیما – رسانه- طلاب عشایری و بسیج جامعه زنان استان از عموم ملت سرافراز ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد به رغم برخی کاستی ها و نارسایی ها، ملت برگزیده و انقلابی ایران انتخابات 28 خرداد ماه 1400 را میدان آزمون خطیر و تاریخی برای خود تلقی و با حضور آگاهانه و مشتاقانه و انتخاب رئیس جمهوری صالح، ولایی، انقلابی، بصیر و دشمن ستیز آن را به فرصت و سرمایه ای گرانقدر برای آینده کشور و پی گیری آرمان های انقلاب و رهبری تبدیل سازند.

انتخابات عرصه ی تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است

ارسال نظرات