خبرهای داغ:
همزمان با انتخابات 1400 نشست بصیرتی و روشنگری در پایگاه حضرت آمنه (س) لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۰۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست بصیرتی و روشنگری در جمع گروه جهادی و اعضای صندوق قرض الحسنه خواهران پایگاه حضرت آمنه (س) به همت پایگاه مقاومت بسبج خواهران آمنه لاسجرد در سرخه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نوروزی با محوریت حضور حداکثری در انتخابات، توجیه امور جهادی و صندق توسط جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه برپا شد.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت کرامت اظهار کرد: دهه کرامت یکی از فرصت های بسیار مناسب برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در بین مردم و جامعه است وبنابراین باید با برنامه ریزی و ابتکار از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: انتخابات یکی از صحنه های مهم همبستگی و وحدت مردم برای تحقق اهداف نظام اسلامی است که آحاد ملت ایران در این میدان بزرگ برای رسیدن به ارمان های انقلاب تلاش می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل نظام اسلامی نعمت های بزرگی برای ملت جاری کرد که یکی از آنها انتخابات است و همچون فرصتی ارزشمند در اختیار ملت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تشکیل یک دولت قوی خواهد شد و دولت قوی برآمده از اراده عمومی ملت می تواند در صحنه های بین المللی، منطقه ای و داخلی بسیار موفق عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی هرکجا مردم حضور و مشارکت داشتند از بحران ها و شرایط سخت عبور کردیم که نمونه آن دفاع مقدس بود که مردم برای دفاع همه جانبه به میدان آمدند بنابراین لازمه عبور از این مقطع حساس مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

وی در خاتمه بیان داشت: امروز باید از فرصت انتخابات به خوبی استفاده کرد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه ای مهم برای حرکت کشور به سمت پیشرفت های بزرگ و ساخت تمدن اسلامی بدانیم و لذا باید از آن به خوبی استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها