شاهرود_مسئول اندیشکده راهبردی فتح با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد نظام به سمت پیشرفت گفت: آمریکایی‌ها جلوی هیچ ملتی زانو نزده جز ملت ایران، از ما ترس دارند و این اقتدار نظام است.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۰۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد نظام به سمت پیشرفت/آمریکا جلوی ملت ایران زانو زده استبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر مهدی امینی در نشست بصیرتی در مسجد امام رضا (ع) شاهرود با حضور نخبگان و بسیجیان پایگاه‌های عاشورا و ساجده در سخنانی با بیان اینکه در طول این انقلاب انتخابات فراوانی برگزار شده و این نشان جمهوریت است، اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس لیبرالیست نوین در انقلاب اسلامی بنیان نهاده شد و ریل گذاری غلط و اشتباه در عرصه‌های مختلف شکل گرفت.
وی افزود: در ساختار دولت سازی و ملت سازی بعد از دفاع مقدس، بچه‌های رزمنده به حاشیه بُرده شدند تا پایه گذاری لیبرالیسم نوین شکل بگیرد و اصالت به فرد باشد و به سمت تکنوکراتیسم برویم و رزمندگان از صحنه مدیریت کشور حذف شدند.
مسئول اندیشکده راهبردی فتح، بیان کرد: کسانی که در دوران دفاع مقدس از کشور رفتند و دکترای پوسیده غرب را گرفتند و دَرکی از دفاع مقدس و انقلاب نداشتند و سبک زندگی آن‌ها متفاوت بود آمدند و مدیریت کشور را به دست گرفتند.
وی با بیان اینکه مردم در انتخابات ۱۳۷۶، نه به تفکران هاشمی رفسنجانی دادند و خاتمی و اصلاحات را برگزیدند، گفت: اصلاح طلب‌های آمریکایی می‌گویند روبنا‌ها را ترمیم می‌کنیم که زیربنا‌ها سالم بماند، اما در داخل پی و پایه را می‌خواهد بزنند و ما می‌گوییم حداقل اصلاح طلب آمریکایی باشید.
امینی با تاکید بر اینکه بدهکار‌ترین دولت پس از انقلاب دولت سیزدهم است و یک میدان مین وسیعی درست کردند که باید از این مسیر دولت آینده عبور کند، ادامه داد: مردم در سال ۱۳۸۴ در نه به خاتمی و هاشمی به احمد نژاد اصول‌گرا رای دادند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر جریان اصول گرا و اصلاح طلب مثل هم هستند، گفت: این وسط جریان سومی به عنوان انقلابی است و رهبری انقلاب هم فرمود: (من انقلابی هستم) یعنی به موقع و صریح عمل می‌کند.
این استاد دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به دستگیری تنفگداران آمریکایی، افزود: آمریکایی‌ها جلوی هیچ ملتی زانو نزده جز ملت ایران، از ما ترس دارند و این اقتدار نظام است.
وی با اشاره به فعالیت پنج جریان اصلاح طلب خاتمی، سازندگی هاشمی، اصول گرای لاریجانی، اعتدال روحانی و بهار احمدی نژاد در انتخابات که یک جبهه هستند، گفت: جریان انقلابی و جهادی و ولایی نیز در یک جبهه در حال تلاش است.
امینی ادامه داد: دستگاه عدالت، عدل و قسط است، عدالت یعنی هر کس و هر چیز جای خود و قسم هم حق کسی را خورده شد باید از بازپس گرفت و دستگاه قضا است.
وی اضافه کرد: اگر حکومت دینی بلنگد یا معیشت مردم دچار مشکل باشد، دین درست اجرا نمی‌شود و در این حکومت که نظام معیشت امروز مخدوش است باید عدل و معیشت اصلاح شود و مردم باید انتخاب کنند بین جریان دروغ و نیرنگ و فریب و سازش و در مقابل جریان پابرهنه و ستم دیده و مستضعف و بین جریان حق با باطل و باید یکی را حذف کرد و نفاق آن را مشخص کرد و زَد.
مسئول اندیشکده راهبردی فتح با بیان اینکه وارد قرن جدید و فضای جدیدی که رهبری انقلاب گام دوم انقلاب را اشاره کردند شدیم، گفت: رهبری تا سال ۱۴۴۴ راهبردی را ترسیم کرده که باید ۱۸۳ تِرن را رَد کنیم و نقطه نقطه باید وصل شود.
وی افزود: در کشور ما راهبرد تولید شده و رهبری ارائه کرده تا مبتنی بر گام دوم عمل شود و در این بیانیه نگاه به سمت جوانان است.
امینی با تاکید بر اینکه این انتخابات از این حیث اهمیت دارد که زمینه ساز ظهور است، اظهار کرد: (فاستقم کما اُمرت) قرآن به ما تاکید دارد و در این راستا باید کاندیدا اصلح دارای مدیریت و کفایت لازم، عدالت خواه و ضد فساد باشد، دست پاک باشد، جهادی و انقلابی باشد، با ایمان باشد، جوان را اهمیت دهد، مقبولیت داشته باشد.
وی با اشاره به جایگاه ریاست جمهوری و اختیارات آن اظهار کرد: رئیس جمهوری ۳۸ اصل قانون اساسی را دارد، بودجه بسیاری از مراکزی که رهبری تعیین می‌کند ریاست جمهوری می‌دهد و ۹۳ درصد بودجه کشور در اختیار رئیس جمهور است.
استاد دانشگاه امام حسین (ع) بر انتخاب درست برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
این سخنران در مراسم دیگری نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی پیامبر اعظم (ص) که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود برگزار شده بود نیز به ایراد سخن پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها