خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: زنان امروز در آستانه انتخابات همان نقش مهم بصیرت افزایی را دارند که در تمام طول دفاع مقدس پا به پای مردان جامعه داشتند.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۲۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ محمد حسن سلامی  مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان  در همایش «حس پروانگی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) ویژه فعالان حوزه حجاب و عفاف و رأی اولی‌ها با حضور دختران جوان سمنانی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، درباره نقش بانوان در جریانات انقلاب، بیان کرد: زنان فداکار جامعه ما از ابتدای به ثمر نشستن انقلاب در خود احساس وظیفه کردند که از انقلاب و دستاوردهای آن نگهداری کنند.

وی افزود: زنان در دوران جنگ نقش تعیین کننده در زمینه بسیج کردن مردم، بصیرت افزایی در جامعه، خدمات اجتماعی و خدمت به محرومان و پشتیبانی از جنگ در همه ابعاد ایفا کردند و امروز نیز در آستانه انتخابات مانند گذشته نقش بصیرت افزایی خود را دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: یکی از میدان‌های مبارزه که پیش رو داریم حضور در صحنه انتخابات است که این مهم برای تعیین سرنوشت کشور و روش اداره آن مهم و ضروری است.

سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت همه انبیا و اولیا الهی، ثمره قیام عاشورا در قرن حاضر و ثمره مجاهدت‌های امام راحل و یارانش بود، ابراز داشت: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اسلام و حکومت اسلامی بعد از قرن‌ها زنده شد و در متن زندگی مردم و جامعه قرار گرفت.

وی افزود: هرچه حضور ما برای حفظ آرمان‌های انقلاب بیشتر باشد به نفع مردم و کشور خواهد بود و با بهترین انتخاب، انقلاب اسلامی در مسیر هموارتری به مردم و جامعه خدمت خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها