خبرهای داغ:
حلقه صالحین تیم فوتسال پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌) با محوریت انتخابات در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۰۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ تمرین تیم فوتسال پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌) سرخه همراه با حلقه صالحین با محوریت تحلیل و بررسی مناظره و انتخابات در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله آل یاسین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی در جمع ورزشکاران ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: دهه کرامت یعنی دهه بزرگداشت دو بزرگوار؛ حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س). نخستین روز از ماه ذی‌القعده روز ولادت حضرت معصومه (س) و 10 روز بعد از آن نیز روز ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) است که در این ایام شاهد برپایی مراسمات و محافل جشن و ذکر اهل‌بیت (ع) در جای جای کشور هستیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت انتخاب فرد اصلح گفت: یکی از راه های مهم تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه است و ملت ایران در طول این سال ها همواره با حضور و مشارکت خود توانسته اند علاوه بر اینکه توطئه های دشمنان را خنثی کنند زمینه ساز پیشرفت های بزرگ شوند.

امام محله آل یاسین در شهرستان سرخه افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر نشست و حفظ شد و مشارکت پرشور در انتخابات، حراست از خون شهداست.

براتی با تاکید بر مشارکت حداکثری و حضور بر پای صندوق های رای عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: اگر می‌خواهید مشکلات حل شود، یک دولت جوان انقلابی با کار جهادی باید سرکار بیاید. ترس دشمن هم از این جمله مقام معظم رهبری است که نگذارد چنین دولتی سرکار بیاید تا مثل الان بحث معیشت مردم را هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: نقش آفرینی مردم در انتخابات مانند همیشه گسترده خواهد بود، اگرچه رسانه های معاند فعالیت خود را آغاز کردند تا شرکت در انتخابات پیش رو را در چشم مردم بی اهمیت جلوه بدهند، ولی این بار هم قطعا شکست خواهند خورد و شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای خواهیم بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها