انتخاب مطلوب با انتخاب فرد اصلح تحقق پیدا می کند

سراوان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت پرشور و انتخاب فرد اصلح دو رکن اساسی برای تحقق انتخاب تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۳۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، گردهمایی سیاسیی با حضور مشارکت حداکثری با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایگاه دسته رزمی حمزه سیدالشهدا در شهرستان سراوان برگزار شد.
 
 حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر پور  در جمع بسیجیان طرح امنیت شهرستان سراوان گفت:بدون شک دو رکن اساسی برای تحقق انتخاب تراز انقلاب اسلامی لازم است، یکی مشارکت پرشور با حضور اکثریت ملت ایران در پای صندوق های رای و دیگری به قدرت رسیدن نامزد شایسته و اصلح است که انتخاب مطلوب با تحقق هردوی این ها معنا پیدا می کند.

 مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان در تکمیل مطلب فوق افزود: نظام اسلامی باید کاری کند که که هر دوی این ها محقق شود، در تقابل هم قرار دادن این دو مهم یا یکی را قربانی دیگری کردن خطای فاحشی است که باید از آن دوری کرد.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر اقدام قاطع برای حل مشکلات و مبارزه با مفسدان، اقدام جهادی، انقلابی، قاطع، سریع و متناسب برای حل مشکلات و برخورد بدون مماشات و ملاحظه با اخلال گران در امور کشور از دیگر الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
این مسئول تصریح کرد: مسئولان باید در حوزه‌های که می‌توانند و مربوط به حوزه مسئولیت آنهاست عزم و اراده جدی برای مشکلات داشته باشند.

حجت الاسلام اکبر پور در ادامه بیان کرد: ایجاد ثبات نسبی و حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد، ایجاد فرصت‌های شغلی و چابک سازی روند‌های بوروکراتیک را در صدر اقدامات خود قرار دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار