خبرهای داغ:
نماینده شادگان در مجلس خبر داد؛

لزوم ایجاد اشتغال در شادگان/شادگانی‌ها برای اشتغال مهاجرت می‌کنند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی در شادگان است و مردم این شهرستان برای کار به شهرستان‌های مختلف مهاجرت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۶۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، اشتغال را یکی از دغدغه‌های جدی در شادگان دانست و اظهار کرد: مردم شادگان از این موضوع آسیب‌های زیادی دیدند و اکنون جوانان شادگانی نگران هستند و بسیاری از آنها برای کار به شهرستان‌های مختلف مهاجرت می‌کنند.

وی افزود: تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام شده اما باید کارهای زیادی انجام شود تا بحث اشتغال در شادگان حل شود که در این خصوص با استاندار خوزستان رایزنی شده و کارهایی در دست اقدام است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این خصوص درخواست شده تا جلسه‌ای برگزار شده و از شرکت‌های بزرگ استان مانند نیشکر و شرکت نفت درخواست شده که از نیروهای شادگانی استفاده کنند.

وی تأکید کرد: این موضوع در شورای برنامه‌ریزی شادگان که به میزبانی استانداری خوزستان مصوب شده و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود تا این موضوع سرعت بیشتری به خود بگیرد.

حجت الاسلام ناصری نژاد عنوان کرد: در جلسه مصوب شد از پیمانکاران شادگانی استفاده و کالای آنها از شهرستان شادگان تأمین شود؛ همچنین باید در حد امکان از ظرفیت‌های شهرستان شادگان استفاده و در راستای ارتقای آن تلاش کرد.

وی بیان کرد: در ادامه مصوب شد که توسعه شرکت فولاد و شرکت کاغذ سبز خوزستان که در شادگان است با توسعه شرکت نسبت به به‌کارگیری نیروهای شادگانی اقدام شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به بندر شادگان اشاره کرد و گفت: تصویب شد که بحث ته لنجی با سرعت تداوم داشته باشد و جلوی این کار گرفته نشود؛ همچنین مصوبه شده که روزانه ٣٠ دستگاه خودرو از گمرک شادگان ترخیص شود.

حجت الاسلام ناصری نژاد اضافه کرد: همچنین در بخش‌های زیرساختی مصوب شد که شرکت نفت و گاز کارون در زمینه آب‌رسانی به آب شرب منصوره کمک کند.

وی تصریح کرد: نظر استاندار خوزستان برای رفع بیکاری در شهرستان شادگان در حوزه‌های کشاورزی، دام‌پروری و آبزی‌پروری مساعد است که این موضوع پیگیری می‌شود تا به نتیجه مطلوبی برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها