خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در همایش بصیرتی صاحبان سخن نافذ ویژه روحانیون: سه عنصر اصلی انقلاب اسلامی، دین، مردم و رهبری می باشد و تنها راه ضربه به انقلاب اسلامی، بر هم زدن اتصال این عناصر است
کد خبر: ۹۳۵۰۴۰۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در همایش بصیرتی صاحبان سخن نافذ ویژه روحانیون که در حسینیه عاشقان ثارا... گرگان برگزار گردید بیان کرد: گاهی اوقات در زمان حساس خواص جامعه، آن هایی که باید دِین خود را نسبت به دین ادا کرده و مردم را نسبت به حقایق واقعی روزگار و تبعیت از امام زمان هدایت کنند، با کوتاهی خود ضربه ای سنگین را به مردم وارد کرده و دین را ده ها و یا صدها سال از اهداف خود عقب می اندازند.

وی گفت: بعد از 1400 سال از صدر اسلام، انقلاب اسلامی موجب شد دنیا حقیقت قرآن و دین را بهتر فهمید و به مردم مسلمان دنیا نشان داد اگر می خواهند عزت داشته باشند به منبع اصلی یعنی کتاب الله و سنت و سیره رسول الله و اهل بیت پیغمیر رجوع کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: سه عنصر اصلی انقلاب اسلامی، دین، مردم و رهبری می باشد و عالمان، صاحبان سخن و اندیشمندانی که در بین مردم نفوذ کلام داشتند از همان روزهای ابتدایی انقلاب در صف اول قرار گرفتند تا اتصال این سه عنصر برقرار بوده، مردم در صحنه حاضر باشند و روز به روز قدرت انقلاب اسلامی بیشتر گردد. قدرت های بزرگ دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که از راه های نظامی قادر نخواهند بود به انقلاب ضربه وارد کنند و لذا تنها راه، بر هم زدن اتصال عناصر انقلاب است.

رعایتی خطاب به برادران و خواهران طلبه عنوان کرد: وظیفه من و شما این است که به مردم بگوییم امروز عزت و قدرت داریم و اگر تمام دنیا دست به دست هم داده تا این ملت را از نظام اسلامی جدا کند به این دلیل است که مردم تحت رهبری ولایت بوده و عالمان دین و عالمان عامل موجب تقویت عناصر سه گانه انقلاب شده اند.

وی در ادامه افزود: امروزه پس از شکست دشمنان انقلاب در غزه، یمن، عراق، افغانستان و سوریه، تمام تلاش آن ها این است که با توجه به مشکلاتی که در کشور بوجود آمده و مردم دلخور شده اند، کاری کنند تا مردم در انتخابات 1400 پای صندوق های رأی نروند.

رعایتی در پایان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم عزت و مکنت داشته باشیم باید در انتخابات 28 خرداد با شور تمام شرکت کرده، بیعت حقیقی و واقعی خودمان را با امامین انقلاب مستحکم تر نماییم و به مردم ثابت کنیم که هرجا پای دین و نوکری برای مردم و دین است روحانیت در صف اول قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها