خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

حضور حداکثری در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: حضور حداکثری در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۳۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، نشست بصیرتی در سالن اداره جهاد کشاورزی سلماس با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان حجت الاسلام  مهدی رضایی و با حضورجمعی از بسیجیان کانون بسیج مهندسین برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس حضور حداکثری در انتخابات را خنثی‌کننده توطئه دشمن عنوان کرد و گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، با حضور در پای صندوق های اخذ رای، مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان معاند نظام و میهن اسلامی خواهیم زد.

رضایی تک تک رای های هر صندوق را بااهمیت توصیف کرد و گفت: هریک از آراء اهمیت خاصی در انتخابات پیش رو دارد، چرا که میلیون ها رای با شمارش تک رای های من و شما جمع خواهد شد و تاثیر بسزایی در سرنوشت این مرز و بوم ایفا خواهد کرد.

 وی اضافه کرد: هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر شده، ترس، ناامیدی و یاس را در دشمنان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: اگر در انتخاب خود دقت کنیم و فردی اصلح و انقلابی را برای اداره جامعه برگزینیم، بسیاری از مشکلات جامعه و کشورمان مرتفع خواهد شد.

رضایی گفت: اگر رییس جمهور و مسئولان در وسط میدان و سر صحنه های انقلاب حاضر باشند، بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

 وی افزود: برای شناخت فرد اصلح و انقلابی باید به فرمایشات امام(ره) و رهنمودهای رهبری(مد ظله العالی) مراجعه کرد. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس ادامه داد: هرجا که دشمن از ما تعریف و تمجید کرد، آنجا نقطه ضعف ما بوده و هرجایی که دشمن به آنجا می تازد و یا افراد را تخریب می کند آنجا نقطه قوت ماست و باید آن را تقویت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات