رئیس جمهور باید کشور را از منجلاب فساد و تبعیض نجات دهد

سیب و سوران- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: امروز باید به برنامه و کارنامه‌هایی که ارائه می‌شود رای بدهیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۴۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نشست بصیرتی سیاسی ویژه اقشار بسیج در دهستان پسکوه با موضوع مشارکت در انتخابات و انتخاب و شناخت فرد اصلح با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرپور در این نشست با اشاره به این مطلب که مردم ما در صحنه ها پیروزی های انقلاب اسلامی، انتخابات، هشت سال دفاع مقدس، حضور داشتند و هر جا که دشمن احساس کرد مردم حضور دارند سعی کرد آنجا را مورد هدف قرار دهد و هدف مردم را کمرنگ کند، گفت: دشمن احساس کرد شاید در اتفاقات ۸۸ می‌تواند بزرگترین بهره‌برداری را کند، اما باز هم با حضور مردم در صحنه نقشه‌های شومشان نقش بر آب شد و بار دیگر انقلاب اسلامی پیروز میدان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: امروز مشاهده می کنیم که دشمن آرام نمی‌نشیند و صحنه گردانان واقعی دنیا و استکبار جهانی یهود است که حتی در قرآن نیز بر این مسئله اشاره شده است ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم توقع داشته باشیم تا یهود و نصارا دست از دشمنی با مسلمانان بردارند، این فکری کاملاً اشتباه است آن‌ها زمانی از ما راضی هستند که ما دست از اسلام و دین مان برداریم و تا زمانی که ما به عنوان مسلمان هستیم یهود و نصارا دست از دشمنی خود با ما برنمی دارند.

وی با اشاره به این مطلب که کشور ما کشور فقیری نیست، بلکه کشور ما بهترین منابع، صنایع غذایی، صنایع پزشکی، صنایع صنعتی، معدنی  را داریم ادامه داد: منابع نفتی، بهترین منابع و بهترین ثروت کشور  است تا بتواند از منابع کشور به نفع مردم استفاده کند و شرمنده نباشیم، لذا مدیریت کشور ابتکار و مدیریت در میدان را می‌خواهد نه مدیریت پشت میز نشینی، و امروز مشکل کشور ما فقر، فساد و تبعیض است.

این مسئول بیان کرد: اگر رئیس‌جمهور ما رئیس جمهوری باشد که مشکلات تمام کشور را ببیند و بدانند که فقط کشور ایران خلاصه در تهران نیست حتی این مناطق هم جزو این کشور حساب می‌شوند و فقیر و غنی را در کنار یکدیگر ببینند هیچگاه ما با چنین مشکلاتی در کشور مواجه نخواهیم شد. 

حجت الاسلام اکبر پور ادامه داد: اگر در انتخابات پیش رو صد هزار نفر هم شرکت کنند باز هم رئیس جمهور انتخاب می‌شود، ولی چه بهتر که رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود با پشتوانه مردمی انتخاب شود، لذا شرکت در انتخابات بر همگان واجب است و باید همه در خلق حماسه ای جدید و ماندگار  مشارکت داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با بیان این که  رئیس‌جمهور  بالاترین قدرت بعد از رهبری در کشور  است که در تمامی تمام زمینه‌ها دستش باز است و می‌تواند کار انجام دهد،  تصریح کرد: باید به مردم خدمت کند و کشور را از منجلاب فقر، فساد و تبعیض نجات دهد.
 
وی گفت: ما باید سعی کنیم با انتخاب آگاهانه خود کلید کشور را دست کسی بدهیم که امانت دار باشد کسی باشد که غصه مردم را بخورد.
 
اکبرپور اظهار داشت: امروزه ما مشکلاتی در کشور داریم ولی باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شود و با قیافه اتو کشیده و با کت و شلوار شیک مشکلات کشور حل نمی‌شود، اذعان داشت: اگر مسئولین ما در کردند که مشکلات پیرزن و پیرمرد در دورترین منطقه کشور مشکل آنهاست و باید بدانیم که مشکلات در کشور حل می‌شود.

اکبر پور ادامه داد: شهید رجایی ۲۸ روز رئیس جمهور ایران بود، ولی باز هم می‌بینیم که در بعضی از مناطق کشور می‌گویند طرح شهید رجایی، در ۲۸ روز هم می‌توان رئیس جمهور بود و به داد مردم رسید و مشکلات کشور را حل کرد، مشاهده می‌کنیم هر کس که می‌آید وارد عرصه می‌شود و بوی خدمت می‌دهد مردم آن را با شهید رجایی مقایسه می‌کنند، امروز دیگر زمان گذشته است که به عبا و قبا و کت و شلوار بخواهیم رای بدهیم امروز باید به برنامه  و کارنامه‌هایی که ارائه می‌شود رای بدهیم.
ارسال نظرات