جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:

دشمن برای انتخابات پیش رو جنگ احزاب را رقم زده است

زاهدان-سردار ابسالان گفت: مرحله دوم بعد از روشنگری‌های انجام شده ، حضور حداکثری است که به امید خدا انتخابات خوب را رقم بزنیم تا فرد اصلح که امروز انقلاب نیاز دارد از صندوق‌ها بیرون آید.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۹۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردارپرویز آسالان در نشست روشنگری در جمع مداحان بسیجی خواهر و برادر که در زاهدان برگزار شد گفت: حساسیتی که امروز انتخابات دارد نسبت به همه انتخابات‌های در طول انقلاب فرق می‌کند، هرچند که همیشه حساسیت بوده و دشمن در دشمنی خودش خباثت بسیاری به کار برده و تلاش کرده انتخابات کمرنگ باشد و مردم دلسرد شوند.

وی افزود:این بار دشمن با زمان بیشتری وارد میدان شده است، می‌توان گفت دشمن جنگ احزابی را رقم زده و تمام کفر در مقابل تمام اسلام است،  اگر جمهوری اسلامی زده شود دیگر تمام است.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هرکس در هر جایگاهی که هست وظیفه دارد در  حد توانش حضور حداکثری را رقم زند تا دشمنان را با حضور حداکثری مایوس کنیم.
 
این مسئول تصریح کرد: مرحله دوم بعد از  روشنگری‌های انجام شده، حضور حداکثری است که به امید خدا انتخابات خوب را رقم بزنیم تا فرد اصلح که امروز انقلاب نیاز دارد از صندوق‌ها بیرون آید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار