زاهدان- سرهنگ پاسدار کیخا گفت: مسئولان باید شاخصه‌های انقلاب را برای نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی به درستی تبیین کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۹۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا در همایش  روشنگری و بصیرت افزایی مداحان بسیجی استان سیستان و بلوچستان که با محوریت چرایی حضور حداکثری  در  کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، گفت: جامعه مداحان همیشه پیشگام، پیشرونده و موتور محرکه جامعه هستند لذا با تاثیر گذاری که دارند می توانند حضور حداکثری را رقم بزنند.

وی با گرامی داشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای مداح افزود: شهید سلیمانی نماد جبهه استضعاف، نماد طرفداران قطبی است که در مقابل کفر ایستاد و پرچمدار این قطب امام خمینی بود.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج اظهار داشت: ما چه در انتخابات شرکت کنیم و چه شرکت نکنیم چه ما اراده برای حمایت از این انقلاب مقدس داشته باشیم و چه نداشته باشیم اراده خداوند برای حراست مستضعفین عالم محقق خواهد شد و مستضعفین را وارثان زمین خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: حضور ما در صحنه‌های مختلف سرعت این وراثت را زیاد و یا کند می‌کند، ما باید انقلاب را خوب ببینیم و خوب تحلیل کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که انقلاب آنگونه که باید به مردم معرفی نشده است اظهار داشت: مسئولان باید شاخصه‌های انقلاب را برای نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی به درستی تبیین کنند.

سرهنگ کیخا با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۰ لیله القدر انقلاب اسلامی است و این لفظ دو بار به کار برده شده یکی در زمان عملیات کربلای ۵ و دومی برای انتخابات سال جاری، چون سرنوشت انقلاب اسلامی در کربلای ۵ رقم خورد که اگر نبود اون مجاهدت‌ها و ایستادگی و جهاد شاید سرنوشت انقلاب اینگونه که هست نمی‌شد و انقلاب در همان روز‌ها متوقف میشد.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج اظهار داشت: دومین بار توسط رهبر انقلاب  برای انتخابات ۱۴۰۰ لقب  لیله القدر انقلاب اسلامی را داده است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که امام فرمودند: امروز عصر، عصر عاشورا است، ادامه داد هنوز هم دشمنی‌ها و توطئه‌ها هست و ما مقابل یک دنیا جانانه ایستاده ایم، اما جنس عاشورا و آدما امروز قدری متفاوت است.
ارسال نظرات