امام جمعه پارس آباد گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی باید با حضور آگاهانه، پرشور و باشکوه در تعیین سرنوشت کشور مشارکت جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۴۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

حضور در پای صندوق‌های رای مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی صبح امروز در همایش دختران رای اولی‌ اظهار کرد: همان طوری که ما جشن تکلیف دینی داریم، جشن تکلیف سیاسی نیز داریم.

وی افزود: رای اولی‌ها که امسال برای اولین‌بار می‌توانند در انتخابات و به عبارت دیگر در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور شرکت کنند، در تلاشند تا در این کارزار مهم نقشی اساسی ایفا کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد، رسیدن به سن تکلیف سیاسی را به معنی مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه دانست و بیان کرد: رأی اولی‌ها نخستین مشارکت خود را در عرصه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها تجربه می‌کنند.

وی تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات اعم از هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستادهای انتخابات نقش مهمی بر عهده دارند، ولی نقش اصلی را مردم بر عهده دارند که باید با حضور آگاهانه، پرشور و باشکوه در تعیین سرنوشت کشور مشارکت جدی داشته باشند و در این بین جوانان و رأی اولی‌ها از انگیزه و نشاط فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

باقری بنابی ادامه داد: بی‌شک امروز میدان جهاد، حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای و انتخابات است.

وی اذعان داشت: دشمنان با راه اندازی موج تبلیغات منفی بر علیه مشارکت گسترده، در صدد ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای هستند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به زندگی حضرت معصومه (س) و تبریک روز  دختر افزود: حضرت معصومه(س) آراسته به فضایل اخلاقی بی شماری بودند و بهترین الگو برای دختران جامعه امروز هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد بیان کرد: باید دختران کشورمان سیره و زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا بتوانند در زندگی شخصی و اجتماعی موفق باشند.

ارسال نظرات