مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

تفکر غربگرایانه نمی‌تواند مشکلات را حل کند/مردم مراقب شعار‌های فریبنده برخی کاندیدا باشند

ساری- حجت الاسلام تسخیری به هوشیاری و مراقبت مردم در مقابل عده‌ای که وضع موجود را رقم زدند، تاکید کرد و افزود: تفکری که نگاهش به غرب است  نمی‌تواند کاری برای مردم انجام دهد.  
کد خبر: ۹۳۵۰۴۷۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

خبر حاجی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تخسیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در یادواره شهدای دالخانی رامسر ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به جنایت‌های منافقین گفت: وقتی با منافق برخورد میشود، به عده‌ای می‌خورد لذا عده‌ای مدل جدیدی از نفاق را نشان دادند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه تفکر غرب گرایی و غرب گدایی مردم را می‌ترسانند، خاطرنشان کرد: در یک دوره‌ای عده‌ای می‌گفتند اگر ما نباشیم جنگ می‌شود و یا پیاده رو‌ها دیوار می‌کشند این عده میخواستن با این تفکر ملت شجاع ایران را بترسانند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ملت ایران مرعوب دشمنان و ایادی استکبار نشد، ادامه داد: ملت ایران در مقابل همه تحریم‌ها و تهدید‌ها و فشار‌های دشمنان ایستادگی کرد و هم نوا با امام زمان خویش  با طاغوت مبارزه کرد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که آمریکا، قدرت ائتلاف سازی در دنیا ندارد و در حال افول است، تصریح کرد: خدای متعال به ایستادگی ملت ایران نصرت عطا کرد.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه ملت ایران خدا را دید و در مقابل دشمن ایستاد  نه کدخدا را، اضافه کرد: مات ایران ابرقدرت‌ها را به زیر کشید و امروز ایران ابرقدرت در دنیا  است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که اگر یکی بزنید ده تا میخورید، خاطرنشان کرد: با اتکال به خدای متعال دشمن جرات رویایی با ملت ایران را ندارد.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که قریب به هشت سال عده‌ای آب و معیشت را به مذاکره با کدخدا گره زدند، اضافه کرد: خود دولتمردان اعتراف کردند که برجام برای مردم تقریبا هیچ نداشت.

حجت الاسلام تسخیری به هوشیاری و مراقبت مردم در مقابل عده‌ای که وضع موجود را رقم زدند، تاکید کرد و افزود: تفکری که نگاهش به غرب است  نمی‌تواند کاری برای مردم انجام دهد.  

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه عزت در سایه شهدا است، گفت: شهدا یاد دادند که عزت  درسایه مقاومت است لذا جز تکیه به توان داخلی و با مقاومت و ایستادگی نمیتوان در دنیا عزتمند بود.
 
حجت الاسلام تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفوذ گفت: باید مراقب نفوذ در دستگاه های تصمیم ساز بود.
 
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات تشکیل دولت جوان مومن انقلابی است، افزود: فریب شعارهای کاذب برخی کاندیدا که تفکر غربگرایانه دارند را نباید خورد.
 
حجت الاسلام تسخیری اعتماد به جوانان، تکیه به ظرفیت های داخلی را مهم ترین مولفه های حل مشکلات دانست و خاطرنشان کرد:عدم اعتماد به جوانان و نگاه به بیرون باعث تعطیلی بسیاری از کارخانجات شده است. لذا دولت منفعل نمی تواند مشکلات را حل کند.
 
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا اضافه کرد: دولتی میتواند اداره جامعه اسلامی را برعهده بگیرد که تفکر انقلابی داشته باشد لذا باید در انتخاب کاندیدا حتما به برنامه ها و عملکردها نگاه کرد.
  
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار