مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا :

عملکرد انقلابی کاندیدا معیار انتخاب درست است نه وعده‌های عجیب

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: باید به عملکرد کاندیداها نگاه کرد نه به وعده‌های عجیب آنان. چرا که سوابق و عملکرد انقلابی کاندیداها نشان دهنده اصلح بودن آن است.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۳۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
عملکرد انقلابی کاندیدا معیار انتخاب درست است نه وعده‌های عجیب
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در نشست روشنگری در شرکت چوب و کاغذ استان   با اشاره به تعطیلی و آسیب‌های وارد شده به بسیاری از مراکز تولیدی گفت: این اسیب‌ها  به دلیل بی تدبیری برخی از مسئولین در تامین کالا و مواد اولیه  است که باعث ایجاد وضعیت بد معیشتی کارگران شده است.

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: دولتی که شعار محور باشد تا عملگرا، این دولت باعث ضعیف شدن و ناامید شدن ملت می‌شود.

مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا چهار عامل را از دیدگاه امام علی (علیه السلام) عامل  سقوط و  فروپاشی حکومت‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: اول ستم گری دوم تدبیر نادرست سوم خودکامگی و امتیاز خواهی چهارم به کار گماردن فرومایگان و کنار گذاشتن نخبگان.

حجت الاسلام تسخیری ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که  راه برون رفت از مشکلات تشکیل دولت جوان مومن انقلابی است، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در ۲۸ خرداد با حضور حداکثری فرد قوی، مومن انقلابی را انتخاب کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه  کربلا به شاخص‌های انتخاب درست هم اشاره کرد و یادآور شد: باید به عملکرد کاندیدا نگاه کرد نه به وعده‌های عجیب آنان. چرا که سوابق و عملکرد انقلابی کاندیدا نشان دهنده اصلح بودن آن است.

به گزارش بسیج، در پایان این برنامه حکم رضایی فرمانده پایگاه بسیج شرکت چوب و کاغذ ابلاغ و بازدید میدانی از کارخانجات این شرکت بعمل آمد.



انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها