ساری-کارشناس مسائل سیاسی گفت: رای مردم جلوی رانت و رانت خواری را می‌گیرد لذا قطعا مردم می‌توانند با انتخاب درست، افرادی که کار درست انجام میدهند را روی کار آورند.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۳۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

انتخاب درست جلوی رانت و رانت خواری را میگیرد /

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

حجت الاسلام سید صادق موسوی کارشناس مسائل سیاسی در این نشست با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات گفت: دو کلیدواژه را رهبر معظم انقلاب، برای حل مشکلات کشور بیان فرمودند آن هم دولت جوان مومن انقلابی است لذا مشارکت مردم از دوجنبه داخلی و خارجی به نظام کمک می کند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کشور در مسائل قتصادی و فرهنگی کشور دچار مشکل هستیم ، افزود: اگر فرهنگ درست شود، اقتصاد و مسائل اجتماعی و سیاسی هم درست می شود چرا که فرهنگ زیربنای همه مسائل داخلی کشور است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با تصریح بر تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای کاهش حداقلی در انتخابات، بیان کرد: کشور‌هایی که یک بار رنگ انتخابات به خود ندیدند و آخرین انتخاباتی که داشتند ترور پیامبر (ص) بود ،امروزه  علیه جهموری اسلامی موضع گیری می‌کنند که انتخابات ایران یک نوع انتصاب است.

 حجت الاسلام موسوی  راه تغییر سرنوشت را صندوق رای مردم دانست و خاطرنشان کرد: یک عده کاسبی سیاسی هستند و به صورت انحصاری مسائل اقتصادی را از آن خود کردند و وقتی دست آن‌ها کوتاه شد، میگویند رای دادن آورده‌ای ندارد.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید براینکه مردم میتوانند با انتخاب درست آورده‌ای را برای خود شکل دهند، اضافه کرد: رای مردم جلوی رانت و رانت خواری را می‌گیرد لذا قطعا مردم می‌توانند با انتخاب درست، افرادی که کار درست انجام میدهند را روی کار آورند.

  حجت الاسلام موسوی  در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه عده‌ای با سازو کار انتخابات به مناصب سیاسی رسیدند امروز انتخابات را زیر سوال می‌برند، افزود: برخی جناح خاص سیاسی با بحران هویت روبرو هستند و این جریان مانیفست درستی نداشته و حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: یک سری جریان خاص سیاسی ، کاسب سیاسی بوده و به دنبال تغییر اولویت‌های مردم است و با توجه به منافع خود دنبال حاشیه سازی هستند و به مردم ایران توهین می‌کنند.

  حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: انتخابات ۱۴۰۰ تشت بیعت با ولی فقیه است، و مردم با حضور حداکثری کسانی را که در تلاش برای زیرسوال بردن انتخابات هستند را به زباله سوز می‌فرستند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه رای مردم میتواند تحول آفرین باشد، خاطرنشان کرد: مردم دچار مشکلات هستند و رفع مشکلات جز با تحول مدیریتی امکان پذیر نیست.
 
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه مردم مراقب باشند که عده ای با وعده های پرفریب  اولویت های آنان را تغییر ندهند، خاطرنشان کرد: مشکل مردم مشکل بیکاری،معیشتی است ،لذا تامردم شغل و زندگی نداشته باشند، چطور می توانند به غیر اولویت ها بپردازند.
 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها