حجت الاسلام محمدی شاهرودی:

رای هر ایرانی دفاع از ولایت و نظام اسلامی است/«ما می‌توانیم»،عامل پیشرفت در همه عرصه‌ها

ساری-حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی و ما می توانیم عامل پیشرفت در همه عرصه ها است، افزود: وظیفه ما در این آزمون الهی حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه است .
کد خبر: ۹۳۴۹۹۲۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
خبر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین جشن میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و گرامیداشت آغاز دهه کرامت با حضور حجت الاسلام محمدی شاهرودی جانشین مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حسینیه عاشقان ولایت ستاد سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی در این آئین ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت (س) و آغاز دهه کرامت، به شاخص‌های مهم انتخاب اصلح در انتخابات بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت:قرآن امر کرده است که امانت را به اهلش بسپارید لذا اینکه این امانت چیست و امانت پذیر چه خصوصیتی باید داشته باشد را بررسی خواهیم کرد.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی، انقلاب اسللامی وارزش‌های برخواسته در این نظام امانت  است، افزود: این امانت‌ها ثمره مجاهدت های انبیاء، اولیای الهی،  مجاهدت‌های امام و شهدا است.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی حضور و مشارکت مردم در انتخابات مهم است، خاطرنشان کرد: نقش مردم در تحویل امانت مهم و بی بدیل است.
 
خبر
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کسی که بتواند زمینه عدالت را درجامعه بیشتر کند، امانت دار است، ادامه داد: کسی که صداقت در گرفتار دارد و در امانتداری موفق است، از شاخص های دیگر فرد اصلح است.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی  اضافه کرد:  از ملاک‌های  انتخاب  اصلح،تحول خواهی و انگیزه برای  تغییر وضع موجود ، می باشد.

 جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه کسی که معتقد به تمدن نوین اسلامی باشد، یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب اصلح است، اضافه کرد:کسی که باور داشته باشد که این تمدن میتواند جامعه اسلامی را رقم بزند، لذا این جایگاه ریاست جمهوری می‌تواند تحول آفرین باشد.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی  تاکید کرد: کسی که تا ابد مدافع نظریه ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد. کسی که باور دارد در تمامی مراحل پنج گانه اگر انقلاب و روحیه انقلابی نباشد،   انقلاب پیشرفت نخواهد کرد.

 جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  در ادامه به باید‌های انتخاباتی هم اشاره کرد و گفت: یکی از باید‌های انتخاباتی این است که مرز‌های با دشمن را کمرنگ نکنیم.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه عده‌ای جریان انقلابی را به عدم ارتباط با دنیا متهم می کنند، تصریح کرد: جریان انقلابی می‌گوید مشکل ما با  بیگانه عدم اعتماد است نه عدم ارتباط با دنیا.
 
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عزت، حکمت و مصلحت سه اصل مهم  برای ارتباط با دنیا است، گفت: وقتی همه نگاه به بیگانه باشد، نمیتوان به توانایی داخل تکیه کرد.
 
خبر
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی و ما می توانیم عامل پیشرفت در همه عرصه ها است، افزود:از برکات انقلاب به اوج رساندن مشارکت مردمی بود لذا وظیفه ما در این آزمون الهی مشارکت حداکثری و مشارکت آگاهانه است .
 
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بهترین الگو برای مشارکت حداکثری را  روش فاطمی دانست و خاطرنشان کرد:تبلیغ چهره به چهره، موثرترین روش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی به انتخاب آگاهانه و اثربخش پرداخت و   افزود: خدمت به محرومان باید  یک اصل باشد، لذا کسی که حقوق ۸۰ میلیونی میگیرد به محرومان توجه نمی‌کنند.
 
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که نامزد‌ها بر اساس خدمات رقابت کنند، خاطرنشان کرد: عدالت باید در نظام محقق شود و مبارزه با فساد را یک اصل بداند و به آن بپردازد.

به گفته حجت الاسلام محمدی شاهرودی  معنویت و اخلاق  مهم‌ترین معیار انتخاب آگاهانه است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  با تصریح براینکه فلسفه مناظره کشف حقیقت است، اضافه کرد: به فرموده امام معصوم در مناظره توهین و تهمت و دروغ نباید نباشد.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی نظام اسلامی، نظام اخلاقی است، تصریح کرد:در چهل سال نظام اسلامی همه شناخته شده هستند،لذا حجت بر همه تمام است و می بایست بر اساس کارنامه ها و عملکردها انتخاب کرد.
 
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:  رقابت های انتخاباتی در چهارچوب نظام و انقلاب باشد لذا باکرامت رفتار کنند ، بداخلاقی، تخریب، افترا و تهمت را مطلقا راه ندهند.
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی  باید در میدان سیاست تقوا رعایت شود، خاطرنشان کرد:انتخابات را باید وسیله ناامید برای دشمن کنیم لذا در عرصه های مختلف باید دستاوردهای نظام را به مردم گفت.
 
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند  فقط آنچه که میتوانید انجام بدهید را وعده دهید. ذهن مردم راخراب  و وجه کشور را تخریب نکنید. 
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تصریح براینکه در انتخابات نباید چهره جمهوری اسلامی را سیاه جلوه داد، اضافه کرد:نباید در انتخابات از بیت المال سوء استفاده کرد.
 
جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که باید بحث  آزاردهنده برنده و بازنده را کنار گذاشت، افزود:بعد از چهل سال ما مجری می خواهیم کسی که مجری قوانین باشدکسی که تابع ولایت باشد نه سیاست گذار و تئوری پرداز در مقابل گفتمان انقلاب .
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی با تاکید بر حضور هوشمندانه و آگاهانه در انتخابات، یادآور شد: هر رای در صندوق دفاع از دین و ولایت و نظام اسلامی است .
 
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها