تا انتخابات|مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:
ساری-مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت:طیف غیرانقلابی می‌گوید اگر مشارکت حداکثری رقم بخورد ما برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف می‌شویم لذا از قدرت رسانه‌ای آمریکا بهره گیری می‌کنیم تا مشارکت حداقلی رقم بخورد.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۵۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

خبر

امیر سادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در این نشست با اشاره به اینکه برخی‌ها دنبال ایجاد دوقطبی سازی و تغییر اولویت ها‌ی مردم در انتخابات هستند، گفت: در تاریخ شاهد دو شیوه حکمرانی هستیم، شیوه علوی و شیوه اموی. در شیوه حکمرانی علوی حضرت امیرالمومین علی (علیه السلام) به نیاز‌های دنیوی و اخروی بشر می‌پرداختند، اما در شیوه حکمرانی اموی  نیاز‌های کاذب برنیاز‌های اصلی مردمی، ارجحیت دارد. اصالت دادن به اشرافیت، ترویج بی بندوباری و تقویت سرمایه داری باعث می‌شدکسانی که به الگوی پیامبر (ص) اعتقاد نداشتند به سمت معاویه جذب شوند.

سادات کرمی با تصریح بر اینکه حکمرانی اموی نیاز‌های غیر اسلامی وغیر انسانی را تعریف کرده است تا با آن ذائقه مردم را تغییر دهد و در مقابل حکومت علوی بایستد، افزود: این دوشیوه حکمرانی در دنیا هنوزهم جاری است حتی  در فضای رسانه‌ای، فرهنگی، سیاست ورزی و نیز در اولویت‌های اقتصادی دیده می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا با بیان اینکه در کشور ما جریانی همسو با حکمرانی غیر اسلامی و غیر انسانی هستند، ادامه داد:مدل سیاست ورزی برخی‌ها مدل امام خمینی نیست لذا تلاش می‌کنند تا به نیاز‌های غیراسلامی و غیرانسانی اصالت بدهد و طبقه‌ای را تولید کنند که الگوی شان فرد انقلابی نیست.

سادات کرمی اضافه کرد: در اربعین سال‌های گذشته مردم  برای تامین ارز دچار مشکلات و مصیبت‌های فراوان شدند، اما در همان سال ارز دولتی برای سفر به آنتالیا و یا واردات غذای سگ پرداخت شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تصریح براینکه تاکی باید بگوییم رئیس بانک حواسش نبود یا اینکه یادش رفته بود، و بگوییم این مشکلات سهوی است، خاطرنشان کرد: دستی تعمدا برای تامین نیاز‌های مردم تعلل می‌کند که شیوه خدمتش  علوی نیست.
 
سادات کرمی ادامه داد: وقتی از کاندیدای سوال می‌شود چرا ابربدهکاران بانکی مواخذه نمی‌شوند در پاسخ حرف از چرایی پیامک به کشف حجاب می‌زنند.
 
به گفته مسئول  بسیج دانشجویی سپاه کربلا عامل دوگانه سازی کسانی هستند که در پاسخ به نیاز‌های مردم حرفی برای گفتن ندارند.
 
سادات کرمی در ادامه افزود: کسانی دوگانه سازی می‌کنند که ارز دولتی را به چادر نمی‌دهند، اما به غذای وارداتی سگ  ارز میدهند یا برای فضاحت بورس  دست در جیب مردم می‌گذارند.
 
 مسئول  بسیج دانشجویی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود، با پاسخ به این سوال که  مشارکت حداقلی به نفع و به ضرر چه کسی است، گفت: پس از پیروزی انقلاب دو طیف سیاسی برسرکار آمد. طیف اول به گفتمان امام اعتقاد دارد، در مقابل طیفی بودند که مدل سیاست آن‌ها آمریکایی بود.

سادات کرمی با بیان اینکه طیف انقلابی برای خدمت و طیف غیر انقلابی برای قدرت بیشتر سرکار بودند، افزود:  طیف غیرانقلابی  در نگاه سیاسی شان، قدرتی در دنیا به نام آمریکا وجود دارد که در مناظرات  هم مردم را می‌ترسانند که اگر به حرف آمریکا گوش ندهیم، مشکلات حل نمیشود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلابا تاکید براینکه  امروز جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم و غیرت شیعی، قدرت نظامی امریکا را به سخره گرفته است، گفت: آمریکا جرات رویایی مستقیم با ایران را ندراد.

سادات کرمی در ادامه با اشاره به قدرت رسانه‌ای آمریکا اضافه کرد: امروزه آمریکا با رسانه در دنیا قدرت دارد و، چون این جریان‌ها عقبه قدرتشان، قدرت  رسانه‌ای آمریکا است، مستحکم کننده هژمونی غرب هستند.

به گفته این فعال دانشجویی جریان غیرانقلابی فهمید در دوره بعد اقبال مردم به سمت گزینه‌های انقلابی است. او ادامه داد:جریان انقلابی  شبکه رانت و فساد را متلاشی می‌کند، اما درگیر فساد و رانت نمی‌شود. به مردم خدمت حداکثری دارد، اما توقعی از مردم ندارد. بیشترین ساخت و ساز را در کشور  دارد، اما  از حداقل امکانات را برخوردار است، لذا اقبال مردم به این جریان بیشتر می‌شود.

سادات کرمی اضافه کرد: طیف غیرانقلابی میگوید اگر مشارکت حداکثری رقم بخورد ما برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف می‌شویم؛ لذا از قدرت رسانه‌ای آمریکا بهره گیری می‌کنیم تا مشارکت حداقلی رقم بخورد لذا اگر مشارکت حداقلی رقم بخورد القاء کننده این پیام است که یا باید طیف غیرانقلابی برسرکار باشد یا این جریان دست به برهم زدن مناسبات سیاسی می زنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا تاکید کرد: اگر مردم به فساد و رانت اعتراض دارند، اگر نمیخواهند به روش ومنش ذلت پذیر در سیاس خارجی تن بدهند، باید پای صندوق رای بیایند و با مشارکت حداکثری  جریان غیر انقلابی را پس بزنند.

انتهای پیام/.
 
 
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها