خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا: روحانیون و علمای شیعه و سنی دست به دست هم در ۲۸ خرداد خواب دشمنان را آشفته خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۵۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

روحانیت و علمای شیعه و سنی دست به دست هم در ۲۸ خرداد خواب دشمنان را آشفته خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در همایش علما اهل تشیع و تسنن شهرستان آق قلا اظهار داشت :روحانیون و علمای شیعه و سنی دست به دست هم در ۲۸ خرداد خواب دشمنان را آشفته خواهند کرد.

وی گفت: در زمان مشروطه علماء مردم را پای صندوق رأی آورده و با انتخابات، مجلس خوبی درست کردند و گفتند میخواهیم احکام اسلامی را بنا کنیم که وقتی انگلستان و بعضی از کشورها دیدند براستی مسلمانان ایران دارند دیگران را بیدار می کنند و علماء به میدان آمدند و هر کاری کردند دیدند نمی‌شود و گفتند راهش این است که بعضی از علما علم دارن اما علم امروز را ندارند و تأثیرگزار نیستند.

حجت الاسلام رعایتی بیان کرد: انقلاب که شد دیدن این با انقلاب مشروطیت خیلی فرق می‌کند امام خمینی (ره) بسیار متفاوت است و امام (ره) اسلام ناب محمدی را پایه گذاری کرد و گفت: علمای اسلام شما که مردم را به میدان آوردید مواظب و مراقب باشید دشمن به دنبال توطئه کردن و تفرقه انداختن است پس بصیرت خود را بالا ببرید.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: اکثر علمای شیعه و سنی ما با بصیرت بودند همانطور که علم داشتند زهد وتقوا ،بصیرت سیاسی هم داشتند و به میدان آمدند که امروزه دشمنان ما نگاه می‌کنند روز به روز در این کشور موفقیت حاصل می شود و دائما در حال برنامه ریزی هستند تا مردم را که وابسته به نظام می باشند دست شان را از این نظام و انقلاب کوتاه کند.

رعایتی در ادامه افزود: دشمنان ما فهمیده اند یکی از راههای جدا شدن مردم ازانقلاب، یک هادی و یک گیرنده مهم به نام علماء هستند که باید این قشر آگاه را فریب دهیم و نسبت به انقلاب بی تفاوت کنیم.این همه شهید دادیم، عزت و اقتدار بدست آوردیم نکند که بخاطر بعضی از مشکلات و انتقاداتی که وجود دارد خود را مدیون شهدا کنیم که فردای قیامت قطعا باید پاسخگوی آنها باشیم.

وی تصریح کرد: وقتی ۲۸ خرداد تمام شد و مردم نتیجه انتخابات را می‌بینند،می‌گویند علماء همه جا بودند همانطور که تو سیل آق قلا از همه جا آمدند، همه علمای شیعه و سنی به مردم کمک کردند، در بحث انتخابات هم خانه به خانه، مسجد به مسجد، مدرسه به مدرسه رفتند، به مردم آگاهی و بصیرت دادند و گفتند اگر عزت و سربلندی می خواهید در پای صندوق رأی حاضر شوید و سرنوشت خودتان را رقم بزنید.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا بیان کرد: وقتی دشمن حضور گسترده مردم را ببیند، دیگر چشم طمع به این مملکت نخواهد داشت و به لطف خداوند و به اذن الله به زودی افول آمریکا و نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها