مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان :

رئیس جمهور ما باید ریاست جمهوری را از شهید رجایی بیاموزد

سیب و سوران-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: امروز همه دشمنان چشمشان به مردم است که در ۲۸ خرداد ماه چه می‌کنند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب نا امید کنند .
کد خبر: ۹۳۵۰۵۵۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان سیب و سوران، در راستای انتخابات ۱۴۰۰ نشست بصیرتی ویژه خانواده‌های پاسداران و خواهران بسیجی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین  اکبرپور با موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری برگزار شد.
 
 حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرپور در این نشست گفت: وضعیت معیشت جامعه به گونه ای است که بعضی از خانواده‌ها شاید ماه‌ها نتوانسته‌اند گوشت مرغ و میوه تهیه و استفاده کنند، مشکلات امروز ما حاصل رای بدون آگاهی است که برخی مدیران بی کفایت و ناکارآمد مسئولیت گرفته  و جامعه را به اینجا کشانده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  افزود: امروز اگر ما میخواهیم جامعه ای بدور از مشکل داشته باشیم  باید حواسمان را جمع کنیم که میخواهیم به چه کسی رای بدهیم انسان نباید از یک سوراخ دوبار نیش بخورد باید بصیرت خود را بالا ببریم شخص اصلح را انتخاب کنیم و ممکن است در خانه ما و خانواده ما اشخاصی باشند که ندانند به چه کسی رای دهند و یا شاید مردد باشند و یا شاید به خاطر مسائل به وجود آمده نخواهند رای بدهند باید ما این وظیفه را بر خود بدانیم  و این افراد را قانع  و آگاه کنیم.
 
این مسئول ادامه داد: امروز همه دشمنان چشمشان به مردم است که در ۲۸ خرداد ماه چه می‌کنند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب نا امید کنند ما همه میدانیم که مشکل داریم، ولی شخصی مثل رهبر انقلاب نگران معیشت مردم است و یکی مثل آقای رئیس جمهور یک سال است بین مردم حضور پیدا نکرده است، زیرا می‌ترسد که شاید کرونا بگیرد.

اکبر پور ادامه داد: باید رئیس جمهور ما ریاست جمهوری را از شهید رجایی بیاموزد شهید رجایی ۲۸ روز بیشتر رئیس جمهور نبود و مشاهده می‌کنیم خیلی از روستاییان ما هنوز از طرح‌های شهید رجایی استفاده می‌کنند ریاست جمهوری را باید از چنین مردی آموخت خود را وقف مردم کرد بله اگر کسی بخواهد به مردم خدمت کند حتی در ۲۸ روز هم می‌توانند خدمت کند.

وی در ادامه افزود :ما امروز به شهدا بدهکاریم و باید پاسخ شهدا را بدهیم و باید به وظیفه انقلابی خود عمل کنیم و باید در آن دنیا به شهدا پاسخ دهیم که در قبال خونشان چه کردیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار