مقدمه پشتیبانی مردم از ولایت، وحدت آنان است

نیکشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: بدون وحدت جریان انقلابی، نمی‌توان مردم را در صفوف واحد و به صورت یکپارچه و منسجم پشت سر ولایت به حرکت درآورد.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۷۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، نشست روشنگری وبصیرتی دربخش چانف شهرستان نیکشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین قادری مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر پیرامین موضوعات مختلف روز از جمله باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی و همچنین نقش نفوذ درجریان انقلابی وشکست وحدت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قادری پیرامون موضوع باید‌ها ونباید‌های انتخاباتی با بیان اینکه یکی از صحنه‌ها که به‌کرات شاهد آن بودیم مشارکت فعال در انتخابات مختلف اعم از خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا در طول ایام شکوهمند گذشته است، گفت:  عدد آن به‌طور متوسط به عمر بابرکت انقلاب اسلامی همخوانی دارد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر افزود: برگزاری این تعداد از انتخابات حاکی از نبوغ اعتقادی و بلوغ سیاسی، اجتماعی و سلامت نظام اسلامی برخلاف حکومت‌های غربی لیبرال، دمکراسی، سکولار و مدعی طرفدار حقوق است، مسئله‌ای که به اعتقاد آگاهان و ناظران سیاسی حفظ کرامت ذاتی انسان در تعیین سرنوشت خود در انتخابات گذشته موضوع ستاره‌داری است که در تاریخ سیاسی ایران در عهد جمهوری اسلامی در نزد نظام‌های سیاسی می‌درخشد.

این مسئول پیرامون نقش نفوذ درجریان انقلابی و شکست وحدت بیان کرد: امروز تکلیف ما در ایجاد وحدت، دوری از تفرقه است،  منطق این تکلیف روشن است. بدون وحدت جریان انقلابی، نمی‌توان مردم را در صفوف واحد و به صورت یکپارچه و منسجم پشت سر ولایت به حرکت درآورد.
 
وی تصریح کرد: این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، باید جدی گرفت، مقدمه پشتیبانی مردم از ولایت، وحدت آنان است و شرط لازم برای وحدت مردم و حرکت در مسیر ولایت و نصرت ولی، وحدت نیرو‌های انقلابی است.

ارسال نظرات